Galaxy s3 550 TL( Kungfu k3)

Sponsorlu Bağlantılar

12esat

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar alan a pazarlık payıda var son bugun yoksa gelen tekliflere veriyorum

- - - Eklendi - - -

güncell

- - - Eklendi - - -

zararına satış güncel

- - - Eklendi - - -

450tl buyrun acil para lazım arayın konuşalım zararına satıcam
 


12esat

Üye
    Konu Sahibi
güncell
 

12esat

Üye
    Konu Sahibi
güncelll 400den satılacaktır alıcı çıkmassa
 

burakburakburak

Üye
Arkadaşla anlaşıldı ve bugun kargoya verdi telefonu.kapıda ödemeli sistemle gönderiyor.Güvenilirdir gönül rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz.
 

12esat

Üye
    Konu Sahibi

burakburakburak

Üye
kardes ben buna hattımı takamıyorum.Hat takılan yeri kucuk.sen nasıl takıyodun ? acil cwp.telefonunu aradım ama kapalıydı.
 

burakburakburak

Üye
Aynen micro sim'miş.Telefoncuya gittim hemen halletti.Yemin ederim telefon harika.Orjinaliyle birebir.Harika bisey.
 
silivriserdar

silivriserdar

Üye
Bende gördüm aynısını diğer çin mallarına benzemiyor önümde wife ile izlesene.com u açtı ve görüntü çok netti. Kamera falan açtı onlarda net ama millet bir kere korkmuş işte tabi benim gördüğüm 500tl ye satılıyordu. Bu telefonu alıp kullanmak gerek yoksa emin olamayız.
 

12esat

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar aynı telefon dan 0 getittirdik :) son 1 tane kaldı alacak olursanız ulaşın :D fiyat 700tl kamerası felan orjinal iphone 4 den iyi.

- - - Eklendi - - -

satıldı. teşekkürler alan arkadaşa h.olsun yarın kargo ile gönderilecektir. Diğer ilanımızı inceleyin.
http://www.maxicep.com/cep-telefonu-ve-aksesuar-ilanlari/iphone-5-550-tl-antutu-sonuclu-779509.html#post5936407
 
szqn55

szqn55

Üye
aynısı bende de var şuan memnunum bu güzel cihaz
 

by_die_

Üye
uzerine bi yuz lira koyun orjinal ikinci el alin ha nerde alalim diyen arkadaslar olabilor almak isteyen varsa iletisime gecsin seve seve yardim ederim en kotu orjinal en iyi replikadan iyidir . .
 
szqn55

szqn55

Üye
uzerine bi yuz lira koyun orjinal ikinci el alin ha nerde alalim diyen arkadaslar olabilor almak isteyen varsa iletisime gecsin seve seve yardim ederim en kotu orjinal en iyi replikadan iyidir . .
Kardes ozmn bna yadmci ol orjn icin
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar tasarım olarak gerçek S3 ile birkaç farkı var. Ekran ile alttaki tuşlar arasındaki mesafe fazla ve home tuşu çok küçük.
 
Hasand.

Hasand.

Üye
bir az fazla yazmıs kardesim( orj 750 tl ye satıyoryor)
 


Üst Alt