galaxy s2 mi xperia s mi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
galaxy s2 mi xperia s mi
arkadaslar telefon alacam hangisini alsam karar veremedim sizin bildiginiz varsa onerilerinizi bekliyorum iPhone demeyin cok yavas telefon benim icin onemli olan internetteki hizi yardimlariniz icin simdiden tesekkurler
 

__xXx__

Üye
xperia s i bilmem ama sana samsung galaxy s2 yi gözüm kapalı öneririm
 

enaa_881

Üye
kardeş xperia s in internet hızını bilmem ama s2 gayet hızlı
iphone da gayet hızlı bence ama nese
 

Nextman

Emekli Yönetici
Bende gözüm kapalı S2 derim
 
S2 derim başka birşey demiyorum...
 

klongs

Üye
bende s2 derim xperia s güzel ama çok pahalı
 

ByYlmzZz

Üye
kesinlikle xperia s derim tereddüt etmeden..
 

fvb

Üye
Herzaman s2...
 
    Konu Sahibi
yorumlar icin tesekkurler ben galaxy s 2yi daha onceden kullandim diyecek laf yok xperia s cikinca 1.5 ghz dual core daha hizli diye dusunuyorum ben yurtdisindayim 12 kontratli 58 euro
 
Tepkiler: ByYlmzZz

klongs

Üye
yorumlar icin tesekkurler ben galaxy s 2yi daha onceden kullandim diyecek laf yok xperia s cikinca 1.5 ghz dual core daha hizli diye dusunuyorum ben yurtdisindayim 12 kontratli 58 euro

snapdragon s3 kullanıyor k birde internet hızı s2 ye göre daha düşük s2 21 mpbs xperia s 14.4 mbps ve sd kart girişi yok
 
s2 kullanıcısıyım böle bi hızlı cihaza rakip olucak sadece n9 tanıyorum !
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...