Galaxy S2 mi, iPhone4 mü?

Galaxy S2 mi, iPhone4 mü ?


  • Kullanılan toplam oy
    29
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

doctorrr

Üye
çakma iphone al (KayraBey' e gelsin )
 

lg1967

Üye
    Konu Sahibi
S2'ye baktım dün akşam gerçekten güzel telefona benziyor.Şarjı bitmiş Medya Mark'tekinin o yüzden açamadım.
 
Tepkiler: Isabel ve MasteLaa

Türe

Üye
iPhone 4 tercih ederdim. Video ve fotoğraf kalitesi olarak iPhone 4 5 mp ve 720 p olmasina ragmen s2 den daha video ve fotograf cekiyor. Kanitlayabilirim dilerseniz
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
iPhone 4 tercih ederdim. Video ve fotoğraf kalitesi olarak iPhone 4 5 mp ve 720 p olmasina ragmen s2 den daha video ve fotograf cekiyor. Kanitlayabilirim dilerseniz
Kardom bunları geçtim neyse de tamam diyim başka üstün yanı yok.
 

Türe

Üye

Kardom bunları geçtim neyse de tamam diyim başka üstün yanı yok.

İkisini de kullandim kardo biliyosun ; S2 nin tarayicisi daha iyi , uygulamalari biraz daha hizli aciyor (bazen) pratiklik acisindan iphone daha iyi . Muzik kalitesi olarak da s2 iyi deneyim sunar . Yalniz uygulama + destek konusunda 4 daha iyi biliyoruz . Tabi benim ihtiyaclarim ile arkadasinki farklibu yuzden hangisi karsiliyorsa onu almasi daha dogru


- - - Eklendi - - -

İhtiyaclarimi karsilamadiktan sonra 3310 one x ten iyidir de derim sonucta
 

MasteLaa

Üye
Tabii ki kardom haklısın ama S2 nin donanım olarak da üstün olduğunu unutmayalım İ4 ün açtığı oyunları o da rahatlık ile açar sonuçta
 

Türe

Üye

Tabii ki kardom haklısın ama S2 nin donanım olarak da üstün olduğunu unutmayalım İ4 ün açtığı oyunları o da rahatlık ile açar sonuçta
Herseyin donanim olmadigini da biliyoruz ki o donanim cayir cayir yanmaya sebep oluyor kardo
 
Tepkiler: MasteLaa
4s vs s2

- - - Eklendi - - -

S2 çıktığında iphone 4 geri kaldı o zaman fanboylar dedilerki 4s çıksın siz görünfakat 4s beklenildiği gibi çıkmayınca bi anda sustular
 
Tepkiler: MasteLaa

MasteLaa

Üye
4s vs s2

- - - Eklendi - - -

S2 çıktığında iphone 4 geri kaldı o zaman fanboylar dedilerki 4s çıksın siz görünfakat 4s beklenildiği gibi çıkmayınca bi anda sustular
4S nasıl bir beklenti içindeydin ki..4S şu an S2 den üstün.
 
4s s2 den üstün olabilir fakat s3 ten değil
 
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...