iPhone 4 tercih ederdim. Video ve fotoğraf kalitesi olarak iPhone 4 5 mp ve 720 p olmasina ragmen s2 den daha video ve fotograf cekiyor. Kanitlayabilirim dilerseniz
iPhone 4 tercih ederdim. Video ve fotoğraf kalitesi olarak iPhone 4 5 mp ve 720 p olmasina ragmen s2 den daha video ve fotograf cekiyor. Kanitlayabilirim dilerseniz
İkisini de kullandim kardo biliyosun ; S2 nin tarayicisi daha iyi , uygulamalari biraz daha hizli aciyor (bazen) pratiklik acisindan iphone daha iyi . Muzik kalitesi olarak da s2 iyi deneyim sunar . Yalniz uygulama + destek konusunda 4 daha iyi biliyoruz . Tabi benim ihtiyaclarim ile arkadasinki farklibu yuzden hangisi karsiliyorsa onu almasi daha dogru
- - - Eklendi - - -
İhtiyaclarimi karsilamadiktan sonra 3310 one x ten iyidir de derim sonucta
İkisini de kullandim kardo biliyosun ; S2 nin tarayicisi daha iyi , uygulamalari biraz daha hizli aciyor (bazen) pratiklik acisindan iphone daha iyi . Muzik kalitesi olarak da s2 iyi deneyim sunar . Yalniz uygulama + destek konusunda 4 daha iyi biliyoruz . Tabi benim ihtiyaclarim ile arkadasinki farklibu yuzden hangisi karsiliyorsa onu almasi daha dogru
- - - Eklendi - - -
İhtiyaclarimi karsilamadiktan sonra 3310 one x ten iyidir de derim sonucta