Galaxy S2 kullanıcılarına bikaç sorum olucaktı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MezraL123

MezraL123

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S2 kullanıcılarına bikaç sorum olucaktı?
Merhaba arkadaşlar. Galaxy S2 kullanıcısıyım. Araştırdığım ama net bi cevap bulamadığım bikaç soru var. Yardımcı olursanız sevinirim..

1) Metin mesajı yazarken 3 smsten sonrasını otomatik olarak mms mesajına dönüşütüyo ve 1 kb olarak gösteriyo bunu kapatmanın bi yolu var mı?

2) Gelen arama veya mesajlardaki titreşimi azaltmak veya yükseltmek için yapabilceğimiz bi ayar var mı?

3) Bada'daki gibi kendimize bi kullanıcı profili ve profile göre zil sesi ve titreşim seviyesi ayarlaması yapabiliyo muyuz? ( arabada, dışarda, sessiz vs. )

4) Telefonun kulaklık performansı nasıldır? Ortalama bi mp3 çalardan daha iyi ses verir mi? Diğer telefonlara oranla ses deneyimi nasıldır? Ek bi mp3 almaya gerek var mıdır?

Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..










 


Türe

Türe

Üye
dostum 1. sorunu ben de yasiyorum . 2 ve 3 icin hayir diyecegim malesef . 4. icin de kulaklik performansi kisiden kisiye degisir ama benin icin tatminkar.
 
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
1) ROM'larla oluyor diye bi duyum almıştım, hatırlamıyorum.
2 ve 3) Suleyman cevap vermiş.
4) MP3 kullanmıyorum bir şey diyemeyeceğim.
 
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123
Rich4arD

Rich4arD

Üye
1 : Bunun çözümü yok çünkü her telefonda öyle (sanırım) belirli bir sms veya karakter sayısından sonra o mesaj sms olmaktan çıkıp mms mesajına geçiyor.
2 : Telefonun kendi ayarlarından baktım da olmuyor sanırım. Değiştirilmiyor. Ama program ile oluyorsa bilmiyorum araştırmak lazım.
3 : Birden fazla kullanıcı profili ve ona göre ayrı ayrı zil sesleri eklenmiyor maalesef..
4 : Bu konuda diyecek bişey yok. Telefonun kulaklık performansı çok tatmin edici derecede güzel (bana göre) bu değişken birşeydir. Başkalarına göre az olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Türe ve MezraL123
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Kulaklık performansı kulaklığa göre değişir. 5 liralık kulaklık var, 300 liralık kulaklık var :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123
MezraL123

MezraL123

Üye
    Konu Sahibi

1 : Bunun çözümü yok çünkü her telefonda öyle (sanırım) belirli bir sms veya karakter sayısından sonra o mesaj sms olmaktan çıkıp mms mesajına geçiyor..
Yorumlarınız için teşekkürler.. Şuana kadar kullandığım telefonlarda hiç böyle bişey olmamıştı. Mesela wave de 15 smse kadar atıyo sonrasını yazmıyodu hiç mms gibi bi durum yoktu. Rahatsız edici bi durum. Çözümünü bulmak gerek..

Kulaklık olayınıda şöyle sorsam daha doğru olucak anlaşılan. Sabit bi kulaklığım var x diyorum. Bide ortalama bi mp3 çalarım var. X kulaklığı mp3e takarsam mı daha iyi ses verir yoksa galaxye takarsam mı? Daha yüksek değil daha iyi, kaliteli diyelim..


 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
Yorumlarınız için teşekkürler.. Şuana kadar kullandığım telefonlarda hiç böyle bişey olmamıştı. Mesela wave de 15 smse kadar atıyo sonrasını yazmıyodu hiç mms gibi bi durum yoktu. Rahatsız edici bi durum. Çözümünü bulmak gerek..

Kulaklık olayınıda şöyle sorsam daha doğru olucak anlaşılan. Sabit bi kulaklığım var x diyorum. Bide ortalama bi mp3 çalarım var. X kulaklığı mp3e takarsam mı daha iyi ses verir yoksa galaxye takarsam mı? Daha yüksek değil daha iyi, kaliteli diyelim..



SII'nin ses kalitesi çok iyi fakat mp3ler hakkında bilgim yok. Ki o da mp3'e göre değişir :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Yorumlarınız için teşekkürler.. Şuana kadar kullandığım telefonlarda hiç böyle bişey olmamıştı. Mesela wave de 15 smse kadar atıyo sonrasını yazmıyodu hiç mms gibi bi durum yoktu. Rahatsız edici bi durum. Çözümünü bulmak gerek..

Kulaklık olayınıda şöyle sorsam daha doğru olucak anlaşılan. Sabit bi kulaklığım var x diyorum. Bide ortalama bi mp3 çalarım var. X kulaklığı mp3e takarsam mı daha iyi ses verir yoksa galaxye takarsam mı? Daha yüksek değil daha iyi, kaliteli diyelim..


Pondusss nickli arkadaşımızın da dediği gibi S II nin ses kalitesi çok iyi. Ama mp3 çalar ne kalitede o da var :)
Sms hakkında söyleyebileceğim başka birşey yok.
Zamanım olursa bi araştırırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123
MezraL123

MezraL123

Üye
    Konu Sahibi
SII'nin ses kalitesi çok iyi fakat mp3ler hakkında bilgim yok. Ki o da mp3'e göre değişir :)
Sorma amacım şuydu ilk mesajdada belirttiğim gibi ek bi mp3 almaya gerek var mı veya diğer telefonlara göre ses kalitesi nasıldır onu öğrenmek istiyorum. Beats audio kullanan telefonlar mp3lerden iyi ses veriyo, iphonelar ipod içerdiği için mp3lerden iyi ses veriyo, samsung bu telefonlar kadar iyi ses verir mi? Yok ortalama bi ses veriyosa ve normal bi mp3le eşit sayılcak seviyedeyse bi mp3 alırım daha iyi hiç değilse telefonun şarjını yememiş olurum :)
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Kesinlike mp3 almanıza gerek yok :)
 
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye

Sorma amacım şuydu ilk mesajdada belirttiğim gibi ek bi mp3 almaya gerek var mı veya diğer telefonlara göre ses kalitesi nasıldır onu öğrenmek istiyorum. Beats audio kullanan telefonlar mp3lerden iyi ses veriyo, iphonelar ipod içerdiği için mp3lerden iyi ses veriyo, samsung bu telefonlar kadar iyi ses verir mi? Yok ortalama bi ses veriyosa ve normal bi mp3le eşit sayılcak seviyedeyse bi mp3 alırım daha hiç değilse telefonun şarjını yememiş olurum :)

kesinlikle mp3'e gerek yok. Düşünme bile :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123
MezraL123

MezraL123

Üye
    Konu Sahibi
Yorumlar için tekrar teşekkürler..
 

Lenneth

Üye
Handcent sms uygulamasini indirip ayarlarindan mms e donusturu kapatarak uzun uzun pro uzerinden yazabilirsiniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123 ve Rich4arD
MezraL123

MezraL123

Üye
    Konu Sahibi
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
  • Beğen
Tepkiler: MezraL123
MezraL123

MezraL123

Üye
    Konu Sahibi
8 smslik bi mesaj gönderdim. Başarılı bi uygulama. Arayüzü biraz kötü ama idare edicez artık. Bilgilendiren 'Lenneth' e tekrar teşekkür ederim..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt