MezraL123
Üye
Galaxy S2 kullanıcılarına bikaç sorum olucaktı?
Merhaba arkadaşlar. Galaxy S2 kullanıcısıyım. Araştırdığım ama net bi cevap bulamadığım bikaç soru var. Yardımcı olursanız sevinirim..
1) Metin mesajı yazarken 3 smsten sonrasını otomatik olarak mms mesajına dönüşütüyo ve 1 kb olarak gösteriyo bunu kapatmanın bi yolu var mı?
2) Gelen arama veya mesajlardaki titreşimi azaltmak veya yükseltmek için yapabilceğimiz bi ayar var mı?
3) Bada'daki gibi kendimize bi kullanıcı profili ve profile göre zil sesi ve titreşim seviyesi ayarlaması yapabiliyo muyuz? ( arabada, dışarda, sessiz vs. )
4) Telefonun kulaklık performansı nasıldır? Ortalama bi mp3 çalardan daha iyi ses verir mi? Diğer telefonlara oranla ses deneyimi nasıldır? Ek bi mp3 almaya gerek var mıdır?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..
1) Metin mesajı yazarken 3 smsten sonrasını otomatik olarak mms mesajına dönüşütüyo ve 1 kb olarak gösteriyo bunu kapatmanın bi yolu var mı?
2) Gelen arama veya mesajlardaki titreşimi azaltmak veya yükseltmek için yapabilceğimiz bi ayar var mı?
3) Bada'daki gibi kendimize bi kullanıcı profili ve profile göre zil sesi ve titreşim seviyesi ayarlaması yapabiliyo muyuz? ( arabada, dışarda, sessiz vs. )
4) Telefonun kulaklık performansı nasıldır? Ortalama bi mp3 çalardan daha iyi ses verir mi? Diğer telefonlara oranla ses deneyimi nasıldır? Ek bi mp3 almaya gerek var mıdır?
Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler..


