E_yedi
Üye
galaxy s2 imei klonlandi yardim
arkadaslar dun s2 nin imei sini klonlattim aksam sarja koydum batarya fulldu simdi kitlendi aciyim derken %9 diyor. onun disinda hicbir problem yok gibi ne yapmam lazim acaba batarya olmus olabilimi islem sirasinda batarya ayni batarya degismemis. lutfen yardim edin

