galaxy s2 imei klonlandi yardim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

E_yedi

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s2 imei klonlandi yardim
arkadaslar dun s2 nin imei sini klonlattim aksam sarja koydum batarya fulldu simdi kitlendi aciyim derken %9 diyor. onun disinda hicbir problem yok gibi ne yapmam lazim acaba batarya olmus olabilimi islem sirasinda batarya ayni batarya degismemis. lutfen yardim edin
 


TheMadness

TheMadness

Üye
Şarj et
 
polat_karaduman

polat_karaduman

Üye
Aynen şarj et
 

E_yedi

Üye
    Konu Sahibi
hayır arkadasım sarjla felan hıc alakası yok. Imeı cakılan telefonun ozellıklerı gectıgı ıcın hata verıyır aldıgım telefoncuya gerı verdım baska telefoncuda cok temız kullanılms yurt dısı fakat pasaportu herseyı yapılmıs 800 e aldım.
 
navti

navti

Üye
bence hatanın imeisiyle alakası yok
imeiden özellik geçeceğini sanmıyorum
ki zaten geçmez...
 
  • Beğen
Tepkiler: hakan_710
avcitalip

avcitalip

Üye
klonlama yapılırken belki bataryalar karışmıştır,bazı telefoncular dikkate almıyorlar ki bir tanesi benim orijinal bataryamı alıp yan sanayi batarya vermişti ortalığı karıştırmıştım :evet:
 
TheMadness

TheMadness

Üye
İmeiden özellik geçmez.
 
  • Beğen
Tepkiler: hakan_710

E_yedi

Üye
    Konu Sahibi
batarya kesinlikle ayni degistirilmemis cok iyi biliyorum.. simdi sorunum yok Allah a sukur degistirdim. peki telefonun kitlenmesi kendi kendine acilip kapanmasi bu neden kaynaklaniyor.. imei cakarak telefonun beynine giriyorlar ..
 
TheMadness

TheMadness

Üye
batarya kesinlikle ayni degistirilmemis cok iyi biliyorum.. simdi sorunum yok Allah a sukur degistirdim. peki telefonun kitlenmesi kendi kendine acilip kapanmasi bu neden kaynaklaniyor.. imei cakarak telefonun beynine giriyorlar ..

İmei atıldıktan sonra romun tekrar yüklenmesi gerek yoksa hatalarla karşılaşabilirsiniz veya efs partisyonu düzgün yazılmamıştır. İyi günler.
 

levent395

Üye
bu videoyu izle ne yapacağını öğretiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt