galaxy s2 için launcher

    Konu Sahibi
galaxy s2 için launcher
herkese iyi akşamalar galaxy s2 için en iyi launcher hangisi yada onun için varmı şimdiden teşekürler
 

kimo18

Üye
En iyisi kendi launcheri
 
Bencede kendisininki en iyisi
 
Tepkiler: Sertug1991
kendi luncer i çok kötü görsel olarak ama samsung o kadar iyi gömmüş ki sisteme lunceri ve okadar uyumluki bundan daha stabil hiçbir luncer olmayacaktır. görsellik istersen sense yi yükle htc ninki
 
kendi luncer i çok kötü görsel olarak ama samsung o kadar iyi gömmüş ki sisteme lunceri ve okadar uyumluki bundan daha stabil hiçbir luncer olmayacaktır. görsellik istersen sense yi yükle htc ninki
katılıyorum
 

aga_06

Üye
ben s2 de spb shell 3d kullanıyorum uğraştırmamak için link veriym dedim istersen burdan ulaşabilirsn rardaki talimatları dinle mutlu sona ulaşırsın kolay gelsin
 

muhodo

Üye
launcher pro sense mod bi dene ayrıca markete launcher yaz çıkar applanet backmarket olması lazım deil illa launcherler legal uygulamalardır
 
Piyasadaki akıllı telefonların pekçoğunda android yüklü. ama farketmişsinizdir ki hepsinde farklı farklı ana ekranlar var. işte bu ana ekranlara launcher diyoruz. Yani bir nevi arayüz manasına geliyor. Örneğin HTC sense kullanırken Lg toucwiz kullanıyor.
 

FeC!

Üye
Go launcher. Ben suave icons adındaki temayı kullanıyorum.
 

catay95

Üye
SPB Shell 3d 1.5 ve go launcher (:
 
Konuyu neden hortlattiniz anlamadim