peacetr
Üye
galaxy s2 elimden düştü beyni zarar görmüşmüdür acaba?
arkadaşlar ezelden kafama taktığım bir şey var.dokunmatik telefonlara karşı hep bir önyargım vardır bi kez düştümü beyni dokunmatiği bozulur gider ve ya hasar görür diye.onun için çok dikkat ederim elimden düşmemesine ama telefon(galaxy s2) evde koltuğun üstünden yüz üstü halının üstüne düştü.kılıfın içindeydi baktım hiç bir şey yoktu görünüşte dokunmatiğide aynı sorunsuz çalışıyor yine de sormak istedim emin olmak için bir şey olmaz değilmi beyni,dokunmatiği hasar görmemiştir? ilerde bir daha düşmemek şartıyla bi sorun çıkmaz değilmi? sizlerden düşürüp bozulan ve ya bir şey olmayan var mı diye de merak ettim de bu önyargıdan kurtulamadım bir türlü.kurtarın beni


