galaxy s2 elimden düştü beyni zarar görmüşmüdür acaba?

Sponsorlu Bağlantılar

peacetr

peacetr

Üye
    Konu Sahibi
galaxy s2 elimden düştü beyni zarar görmüşmüdür acaba?
arkadaşlar ezelden kafama taktığım bir şey var.dokunmatik telefonlara karşı hep bir önyargım vardır bi kez düştümü beyni dokunmatiği bozulur gider ve ya hasar görür diye.onun için çok dikkat ederim elimden düşmemesine ama telefon(galaxy s2) evde koltuğun üstünden yüz üstü halının üstüne düştü.kılıfın içindeydi baktım hiç bir şey yoktu görünüşte dokunmatiğide aynı sorunsuz çalışıyor yine de sormak istedim emin olmak için bir şey olmaz değilmi beyni,dokunmatiği hasar görmemiştir? ilerde bir daha düşmemek şartıyla bi sorun çıkmaz değilmi? sizlerden düşürüp bozulan ve ya bir şey olmayan var mı diye de merak ettim de bu önyargıdan kurtulamadım bir türlü.kurtarın beni:)
 


Lenneth

Üye
Düşürdükten sonra cihazın anakartı zarar görse cihaz kapanır ve açılmaz. Ana kartının zarar görmediğinden emin olabilirsiniz.
 

Kedi Yavrusu

Üye
abi ne yaptın koltuktan halıya düşmüş benim c5-03 direk üçüncü kattan çat diye betona düştü arka kapağı dağıldı yeni kapak taktım sağlam şu an. Ki galaxy s2 daha dayanıklıdır eminim. Nerden oluştu sizde bu önyargı?
 
peacetr

peacetr

Üye
    Konu Sahibi
abi ne yaptın koltuktan halıya düşmüş benim c5-03 direk üçüncü kattan çat diye betona düştü arka kapağı dağıldı yeni kapak taktım sağlam şu an. Ki galaxy s2 daha dayanıklıdır eminim. Nerden oluştu sizde bu önyargı?

dokunmatik telefonlara ezelden güvenmem ben hassas olurlar çünkü.s2 aldım bi halının üstüne düştü kesin bozulmuştur dedim ama mecbur artık dokunmatik kullancaz çünkü çıkan akıllı telefonlar hep dokunmatik
 

Kedi Yavrusu

Üye
hassas olurlar ama parmağa karşı hassas olurlar. O ekrana odunla vursan bile komut veremezsin. Çünkü hassaslıgı üzerindeki elektrik akımından kaynaklanıyor. Yani cam sağlam. Hassaslıgın nedeni elektrik vs. parmak etkileşimi.
 
peacetr

peacetr

Üye
    Konu Sahibi
hassas olurlar ama parmağa karşı hassas olurlar. O ekrana odunla vursan bile komut veremezsin. Çünkü hassaslıgı üzerindeki elektrik akımından kaynaklanıyor. Yani cam sağlam. Hassaslıgın nedeni elektrik vs. parmak etkileşimi.

hmm anladım yani dokunmatiği ve beyni filan zarar görmemiştir o zaman değil mi?yorumlarınız için teşekkürler...
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
dokunmatik telefonlara ezelden güvenmem ben hassas olurlar çünkü.s2 aldım bi halının üstüne düştü kesin bozulmuştur dedim ama mecbur artık dokunmatik kullancaz çünkü çıkan akıllı telefonlar hep dokunmatik
sen öyle san fıstık gibi blackberry ler var
 
muscler

muscler

Üye
Samsung galaxy s2 ekran olarak gorilla glass kullanır ve bu ekran camları acayip dayanıklıdır bişe olmaz yani kolay kolay merak etme


buda videosu bu camların ne kadar dayanıklı olduğunu gör
 

Kedi Yavrusu

Üye
Samsung galaxy s2 ekran olarak gorilla glass kullanır ve bu ekran camları acayip dayanıklıdır bişe olmaz yani kolay kolay merak etme buda videosu bu camların ne kadar dayanıklı olduğunu gör
adam camı zarar görmüşmüdür dememiş zaten, beyni zarar görmüşmüdür demiş
 

Jetlak

Üye
hehe halıya düşmüş ya bir şey olmaz telefona ben de başlığı görünce telefon dağıldı sandım çatıdan falan düşürdün sandım :)
 
franzliszt

franzliszt

Üye
birşey olmaz halıya düşmüş zaten
 
peacetr

peacetr

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar yorumlariniz icin saolun rahatladim sayenizde.dokunmatik olmasa 50 kez dussun dert etmem ama dokunmatik olunca marka.model farketmez nasil duserse dussun korkarim
 

Lenneth

Üye
Mantık denen bir şey var. İnsanın "beyni" zarar görünce insan ya ölür yada bir sakalık olur.. Telefon'un "beyni" zarar görürse telefon açılmaz yada çalışır ama bazı fonksiyonları çalışmaz. Sizin telefonun tüm fonksiyonları çalışıyor gördüğüm üzere. Daha neyi dert ediyorsunuz ki ?
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Glaxy S 2'yi biyolojik bir telefon sandın herhalde. Beyin meyin dediğine göre :D

Birşey olmaz o kadardan...
 
peacetr

peacetr

Üye
    Konu Sahibi
tamam arkadaslar kizmayin bi sorunum yok artik:) sadece dokunmatigi zarar gorurmu diye sormustum o kadar para sonucta
 

Silinen Üye 2149105

Kapalı Hesap
vala ben c7yi asfalta düşürdüm hiçbişey olmadı
 
Recep Özmen

Recep Özmen

Üye
Geçmiş olsun korkma boşuna birşey olmaz. :)
 
umutku84

umutku84

Üye
abi ne yaptın koltuktan halıya düşmüş benim c5-03 direk üçüncü kattan çat diye betona düştü arka kapağı dağıldı yeni kapak taktım sağlam şu an. Ki galaxy s2 daha dayanıklıdır eminim. Nerden oluştu sizde bu önyargı?
nokialar daha sağlam oluyo samsung galaxy serisine göre galaxyler daha narin duruyo zaten :)
 
peacetr

peacetr

Üye
    Konu Sahibi
nokialar daha sağlam oluyo samsung galaxy serisine göre galaxyler daha narin duruyo zaten :)
hic belli olmuyo sans lazim biraz.bi akrabada samsung star var kac kez elinden dustu betona cakildi cizikler disinda dokunmatigine filan hic bir sey olmadi.bi arkadasta 5800 vardi bi kere dusurdu dokunmatigi bozuldu
 


Üst Alt