Galaxy S ve Otofokus!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S ve Otofokus!!!!
Galaxy S kullanıcılarına müjde

Uzun zamandır beklediğim oldu.artık Galaxy S otomatik video çekerken otofokus yapabiliyor.

Galaxy S kullanıcılarının dert ettiği bana göre büyük sorunlardan biri olan video çekerken fixed focus olmasıydı.

Ve sonunda CyanogenMod ekibi tarafından S2 nin kamera driverındaki bazı kodlar Galaxy S dekine eklendi.ve sonuç başarılı.

Özellikle Hackless,CanKartal ve nickini yazmakta zorlandığım bir arkadaşım için açtım bu konuyu

Artık otofokuslu video cm10.1 ve üzeri sürümlerde kullanılacak.


buyrun son çıkan Nightly sürümü.Otofokus olayı bu nightly ile geldi


 
Tepkiler: Amaru Shady
sevindim sizin için performans ne durumda ?
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Harika ötesi şimdi bu olay ile daha çok sevindim isteyenlere kanıt için video bile atabilirim
 
Olum benim paylaştığım videoları dikkatli izle zaten otofokus yapıyorki ?
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Video geliyor
 

MücahitTokgöz

oha çok iyi bu işte yanlz bu 10.1 4.2.1 oluyor ? bu arada ismi deiştircem ama ne yapıcağımı bilemiyorum bu ergenkengi koydğm bi isimdi
 
lütfen 1 video at çok merak ettim
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Basit bir video çektim.

720P de çekmedim.video boyutu 50 mb tı aşmıştı
Yamaha Np-31 Piyanom
[video=youtube;Jn5dRllN_D8]http://www.youtube.com/watch?v=Jn5dRllN_D8&feature=youtu.be[/video]
 

MücahitTokgöz


Eminmisin?


- - - Eklendi - - -


Konu dışına çıkmayalım nick için gereksizlerde ayrı bir konu aç

cm10.1 de oluyor

yav pardon 4.2.1 mi oluyor ? dicektim "mi" yi eklemeyi unutmşm ksra bakma yanınada güncel bi devil kernel yada semaphore yolla tamamdr daha başının etini yemicem
 
 
keşke yazı değilde biraz cisimlerle yapsaydın
 
Basit bir video çektim.

720P de çekmedim.video boyutu 50 mb tı aşmıştı
Yamaha Np-31 Piyanom
[video=youtube;Jn5dRllN_D8]http://www.youtube.com/watch?v=Jn5dRllN_D8&feature=youtu.be[/video]
aha var aynısı var istersen video çekeyim diyecem ama cidden uploadı çok uzun sürüyo:
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
keşke yazı değilde biraz cisimlerle yapsaydın
Yazıdan daha iyi otofokus yapılabilecek başka birşey varmı?

ayrıca o anda aklıma sadece bu geldi


- - - Eklendi - - -

 
 

PriZm

Üye
    Konu Sahibi
Alıntının içine etmişsin

Telefonu aldığından beri vardı derken?!?!?!

o zaman bende gerçekten ilginç bir sorun varmış.çünkü bu bende gerçekten yoktu...
 
Alıntının içine etmişsin

Telefonu aldığından beri vardı derken?!?!?!

o zaman bende gerçekten ilginç bir sorun varmış.çünkü bu bende gerçekten yoktu...
ilginç ama bu ben telefonu bildiğimden ve video çekmeye başladığımdan beri var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...