Telefon Tavsiyesi Galaxy S III vs Nokia Lumia 920

Sponsorlu Bağlantılar

esokmen

esokmen

Üye
Arkadaslar ben nacizane kendi fikirlerimi soyleyeyim. Kendimde galaxy wonder var telefon tamamen ihtiyaclarimi karsilamakta fakat soyle soyleyeyim alirken ah iste birsuru oyun yuklerim ah oyle vah boyle falan filan aldiktan sknra bunlar yalan oluyor bir ay icinde ama su da var pismanmiyim asla cok iyi hizli ama suan bi tane oyun yok. Sosyal aglar paylasimlar falan lar filanlar yuksek ihtimalle tek cekirdekli bir telefon yeterli ki bunu kendimde gordum. Ben suan hangisi deseler kesinlikle wp8 i secerdim ki benim yine kendi fikrimdir bu ileride cok gelisecek gibi duruyor. Herkese hayirli aksamlar
 


Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Aynen kardeş Ayrıca sana da iyi akşamlar :tebessüm:
 
enterneoll

enterneoll

Üye
Şu an s3 stock rom rootlu kullanıyorum oc filen yapmadım. Telefonun performansı çok iyi hiç bir yerde takılma olmuyor ve her istediğim oyunu oynuyabiliyorum. tasarımı beğenme konusunda sırf s2 köşeli yapıda diye almamıştım o yüzden 920'yi sevmedim. Market açısından s3 çok daha önde wp'de oynuyabiliceğiniz oyunları gio'da oynuyabilirsiniz 450 tl lik telefon bile wp'deki tüm uygulamaları oynatır.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Şu 8 Megapiksel bağımlılığını anlamıyorum.

Ben olsam Galaxy SIII alırdım haklı olarak :) Tabii fiyat çok önemli bir faktör. Bakalım Lumnia 920 kaç fiyatla gelip kaça kadar düşecek :)
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
2.000 :tl: 'den düşük olur bence .
 
yeauw

yeauw

Üye
ikiside güzel ama lumianın işletim sistemi daha çekici bence :DD tabi bide görüntüsü :D
 

taylan08

Üye
bende olsam lumia 920 alırdım çünki stabilite çok önemli iphone yi düşünün 1 ghz çift çekirdekle neler neler açıyor bizse 4 çekirdekliyle açsın diye uğraşıyoruz bu arada bi yerde okudum iphone nin yazilim ve donanım stabilitesi yani donanımdan alınan verim %97 androidde ise 60 küsür dü
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
bende olsam lumia 920 alırdım çünki stabilite çok önemli iphone yi düşünün 1 ghz çift çekirdekle neler neler açıyor bizse 4 çekirdekliyle açsın diye uğraşıyoruz bu arada bi yerde okudum iphone nin yazilim ve donanım stabilitesi yani donanımdan alınan verim %97 androidde ise 60 küsür dü

4 çekirdekle neyin açması için uğraşıyorsun? Ben tek çekirdekle NOVA 3'ü açabiliyorken :ehe
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Şu 8 Megapiksel bağımlılığını anlamıyorum.

Ben olsam Galaxy SIII alırdım haklı olarak :) Tabii fiyat çok önemli bir faktör. Bakalım Lumnia 920 kaç fiyatla gelip kaça kadar düşecek :)
8mp bagimliligi suradan geliyor. Eger bir telefonu 12-13mm den ince ve cikintisiz yapmak istiyorsan max. 8mp kamera kullanabilirsin. Ayrica lumia920 deki 8.7 mp pureview kamerayi diger kameralarla karistirmamak gerekiyor. Dusuk isik cekimlerinde 808 41mp pureviewdan bile daha basarili cekim yapiyor.
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Katılıyorum :tebessüm:
 
Placebo-

Placebo-

Üye


4 çekirdekle neyin açması için uğraşıyorsun? Ben tek çekirdekle NOVA 3'ü açabiliyorken :ehe

Olmadı bu.. :ehe
Şimdi hepimiz Htc one X 'in menü geçişlerinde hafiften kastığını biliyoru. :)
 
pirenuri

pirenuri

Üye
lumia 920 nin samsungdan üstün olduğunu herkes biliyor ama şu androidçi nokiacı ioscu gibi ayrım olmasa hiç kimse taraft tutmazsa belki daha verimli olur bu konular lumianın tek eksiği market oda en hızlı gelişen market olduğu için 6 - 8 sy aradı diğerlerinden aşağıya kalmaz diye düşünüyorum.

- - - Eklendi - - -


8mp bagimliligi suradan geliyor. Eger bir telefonu 12-13mm den ince ve cikintisiz yapmak istiyorsan max. 8mp kamera kullanabilirsin. Ayrica lumia920 deki 8.7 mp pureview kamerayi diger kameralarla karistirmamak gerekiyor. Dusuk isik cekimlerinde 808 41mp pureviewdan bile daha basarili cekim yapiyor.

katılıyorum fakat androidçiler bunu yediremez hala android işletim sisteminin iyi olduğunu sanıyorlar oysaki 4 çekirdekle bile anca stabilite ye ulaşabiliyor.
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap

8mp bagimliligi suradan geliyor. Eger bir telefonu 12-13mm den ince ve cikintisiz yapmak istiyorsan max. 8mp kamera kullanabilirsin. Ayrica lumia920 deki 8.7 mp pureview kamerayi diger kameralarla karistirmamak gerekiyor. Dusuk isik cekimlerinde 808 41mp pureviewdan bile daha basarili cekim yapiyor.

Peki :tşk:


- - - Eklendi - - -

lumia 920 nin samsungdan üstün olduğunu herkes biliyor ama şu androidçi nokiacı ioscu gibi ayrım olmasa hiç kimse taraft tutmazsa belki daha verimli olur bu konular lumianın tek eksiği market oda en hızlı gelişen market olduğu için 6 - 8 sy aradı diğerlerinden aşağıya kalmaz diye düşünüyorum.

- - - Eklendi - - -



katılıyorum fakat androidçiler bunu yediremez hala android işletim sisteminin iyi olduğunu sanıyorlar oysaki 4 çekirdekle bile anca stabilite ye ulaşabiliyor.

Benim telefon tek çekirdek gayet stabil ;);)
 
erko merko

erko merko

Üye
lumia 920 nin samsungdan üstün olduğunu herkes biliyor ama şu androidçi nokiacı ioscu gibi ayrım olmasa hiç kimse taraft tutmazsa belki daha verimli olur bu konular lumianın tek eksiği market oda en hızlı gelişen market olduğu için 6 - 8 sy aradı diğerlerinden aşağıya kalmaz diye düşünüyorum.

- - - Eklendi - - -



katılıyorum fakat androidçiler bunu yediremez hala android işletim sisteminin iyi olduğunu sanıyorlar oysaki 4 çekirdekle bile anca stabilite ye ulaşabiliyor.

Lumia 920 çok güzel bir telefon ona birşey diyemem fakat galaxy s3 ile karşılaştıralamaz ;)
 
Placebo-

Placebo-

Üye


Lumia 920 çok güzel bir telefon ona birşey diyemem fakat galaxy s3 ile karşılaştıralamaz ;)

O zaman sana senin için kötü haberi vereyim. Lumia 900, Gs3'ü uygulama açmada, internet hızında, ve açılışta geçiyor. Lumia 920 düşün? ;)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


O zaman sana senin için kötü haberi vereyim. Lumia 900, Gs3'ü uygulama açmada, internet hızında, ve açılışta geçiyor. Lumia 920 düşün? ;)

Aslına bakarsan Lumia 900 tepki verme hızında -bazı uygulamalarda- GSIII'ü geçiyor fakat bu uygulamalar Wp'de metro arayüzüne özel yazıldığı için böyle olabilir.Diğer bir çok uygulamada GSIII daha seri.İnternet hızında zaten flash dosyalarını yüklese bile GSIII daha hızlı açıyor.Açılışta ise evet Lumia 900 azda olsa daha hızlı açıyor.Tabi bunlar izlediğim bir çok video'ya bağlı Lumia 900'ü kullanmadım.Ayrıca karşılaştırmada 4.0'lı GSIII'ler oluyor bunun 4.1 olduğunu düşünürsek GSIII Lumia 900'den çok daha hızlı Lumia 920'den biraz yavaş olacaktır.E olsun o kadarda :)
 
Placebo-

Placebo-

Üye


Aslına bakarsan Lumia 900 tepki verme hızında -bazı uygulamalarda- GSIII'ü geçiyor fakat bu uygulamalar Wp'de metro arayüzüne özel yazıldığı için böyle olabilir.Diğer bir çok uygulamada GSIII daha seri.İnternet hızında zaten flash dosyalarını yüklese bile GSIII daha hızlı açıyor.Açılışta ise evet Lumia 900 azda olsa daha hızlı açıyor.Tabi bunlar izlediğim bir çok video'ya bağlı Lumia 900'ü kullanmadım.Ayrıca karşılaştırmada 4.0'lı GSIII'ler oluyor bunun 4.1 olduğunu düşünürsek GSIII Lumia 900'den çok daha hızlı Lumia 920'den biraz yavaş olacaktır.E olsun o kadarda :)

Haklısın. Ama olay şu: bu konu çok erken açıldı...
Bu konu Galaxy S3 Jb aldığında, Lumia 920 piyasaya çıktığında açılmalıydı.. Ancak öyle düzgün bir karşılaştırma yapılır. :)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


Haklısın. Ama olay şu: bu konu çok erken açıldı...
Bu konu Galaxy S3 Jb aldığında, Lumia 920 piyasaya çıktığında açılmalıydı.. Ancak öyle düzgün bir karşılaştırma yapılır. :)

Tabiki orası öyle.Aynı işletim sistemli telefonlar bile donanımsal özellikleri ile tam anlamıyla başarılı olarak karşılaştırılamıyorken farklı işletim sistemli telefonların performanslı donanıma bakılarak karşılaştırılmamalı :tebessüm:
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici


Aslına bakarsan Lumia 900 tepki verme hızında -bazı uygulamalarda- GSIII'ü geçiyor fakat bu uygulamalar Wp'de metro arayüzüne özel yazıldığı için böyle olabilir.Diğer bir çok uygulamada GSIII daha seri.İnternet hızında zaten flash dosyalarını yüklese bile GSIII daha hızlı açıyor.Açılışta ise evet Lumia 900 azda olsa daha hızlı açıyor.Tabi bunlar izlediğim bir çok video'ya bağlı Lumia 900'ü kullanmadım.Ayrıca karşılaştırmada 4.0'lı GSIII'ler oluyor bunun 4.1 olduğunu düşünürsek GSIII Lumia 900'den çok daha hızlı Lumia 920'den biraz yavaş olacaktır.E olsun o kadarda :)

karşilaştirilan cihazin donanimina baktigimizda 1.4ghz tek cekirdekli 512mb ramki bir lumia900 goruyoruz karşisinda kendisinin neredeyse 4kati donanima sahip sgs3 var ve hiz olarak bariz bir ustunluk kuramiyor. Bu donanimlara sahip iki cihaz karşilaştiriliyorsa bu bile lumia900'un ne kadar hizli bir cihaz oldugunu gosterir. Ayrica uygulamalarin lumia900e ozel yazilmasi gibi bir durum soz konusu degil ama evet wp'ye ozel yazilmiştir ayni şekilde android sistemine ozel yazildigi gibi. Uygulama acma hizinda bu bir bahane olamaz. Boot hizi zaten wp'nin işi bu konuda rakibi yok. Ayrica nokia challenge videolarini seyrettiyseniz henuz lumia900u sosyal aglarda paylaşim hizi konusunda gecen cikmadi. Jellybean guncellemesini bahane etmek de sana yakişmadi kardeşim elimizde ne varsa onu degerlendiriyoruz. Jb sgs3e gelene kadar wp7.8de lumia900 e gelir lumia900 de daha fazla hizlanir. Sayfa yukleme hizinda mevcut durumda sgs3 1-2 saniye kadar hizli ama nokia xpress tarayici henuz beta olmasina ragmen ie9dan iki kat hizli bu durumda sgs3 u gecer. Ama bir gercek var ki lumia920 1.5ghz dual core cpu 1gb ram ve wp8 ie10 ile sgs3u cok rahat gecicektir.
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye


karşilaştirilan cihazin donanimina baktigimizda 1.4ghz tek cekirdekli 512mb ramki bir lumia900 goruyoruz karşisinda kendisinin neredeyse 4kati donanima sahip sgs3 var ve hiz olarak bariz bir ustunluk kuramiyor. Bu donanimlara sahip iki cihaz karşilaştiriliyorsa bu bile lumia900'un ne kadar hizli bir cihaz oldugunu gosterir. Ayrica uygulamalarin lumia900e ozel yazilmasi gibi bir durum soz konusu degil ama evet wp'ye ozel yazilmiştir ayni şekilde android sistemine ozel yazildigi gibi. Uygulama acma hizinda bu bir bahane olamaz. Boot hizi zaten wp'nin işi bu konuda rakibi yok. Ayrica nokia challenge videolarini seyrettiyseniz henuz lumia900u sosyal aglarda paylaşim hizi konusunda gecen cikmadi. Jellybean guncellemesini bahane etmek de sana yakişmadi kardeşim elimizde ne varsa onu degerlendiriyoruz. Jb sgs3e gelene kadar wp7.8de lumia900 e gelir lumia900 de daha fazla hizlanir. Sayfa yukleme hizinda mevcut durumda sgs3 1-2 saniye kadar hizli ama nokia xpress tarayici henuz beta olmasina ragmen ie9dan iki kat hizli bu durumda sgs3 u gecer. Ama bir gercek var ki lumia920 1.5ghz dual core cpu 1gb ram ve wp8 ie10 ile sgs3u cok rahat gecicektir.

Hocam zaten dikkat ederseniz sizin dediklerinizden farklı bir şey söylemedim.Metro arayüzü için ayrı olarak yazıldığı için dedim çünkü genelde yazılan uygulamaların arayüzleri v.s IOS ve Android için aynı olurken WP için farklı oluyor.Bir çok uygulamanın arayüzüde bu yüzden çok daha değişik.Mesela Angry Birds'teki açılış videoları Android ve IOS'takinden farklı.
 


Üst Alt