Galaxy S II Türkçeleştirme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy S II Türkçeleştirme
Bildiginiz gibi Çin'den s2 geldi. Fakat cihazdaki cogu program Cince. Bu programlari kaldırmam için cihazın rootlu mu olması lazım? Başka yolu yok mu ? Bir programdan bahsediliyordu birde. Türkçeleştirme için. %25 Türkçeleştirebiliyormuş. O program da İşime yarayabilir. Rom attırmak istemiyorum.
 


serif55

serif55

Üye
Çince dediğin programlar telefonun kendi uygulamaları zannedersem çince diye onları mı kaldırıcaksın kardeşim :) ayrıca rootlu olması gerekio sistem uygulamaları olduğu için. Dediğin programın adı "morelocale" markette vardı .

bu da linki bi dene bakalım
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Valla programı kurdum ayarladım ama hiç cevrilmemiş gibi. :) Yinede teşekkürler. Olmadı rootlicam.
 
muratvemine

muratvemine

Üye
Samsunga ver.En güncel romun türkçesini yüklesinler.Ugrasma programlarla rootla filan.:oke:
 
serif55

serif55

Üye
Samsunga ver diosunda garantili fln değildirki cihaz adamlar bedavaya mı yapıcak? servislere uyuz oluyorum zaten bu konularda en basit işlemlerden bile fahiş fiyatlar isteyebiliyolar
 

fvb

Üye
Rootsuz android mi olur😜
 

fnldstntn

Üye
Android rom bölümünde galaxy serisine rom atma diye br üst konu var oraya föz at kolaylıkla türkçe ve son sürüm yükleyebilirsin
 

furkey

Üye
%25 türkçe hiçbir işine yaramaz. Bence (gerçi s2 lerde nasıl oluyor bilmiyorum) Türkiye romu yükle. Türkçeleşir illaki :D
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Rom yukleyecek bilgisayarim yok. Kutudan cikan garanti kitapciginda turkcede var ama bu garanti sayilir mi?
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Orjinal son sürüm 2.3.6 firmware yüklersen türkçe desteği var zaten.
Yüklenemiyor mu?
Denedin mi?
 
FeC!

FeC!

Üye
    Konu Sahibi
Nasil yapicam? İlk androidim.
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
Resmi Orjinal Samsung firmwaredir Android 2.3.6 Root yapmana gerek yok.
Başka sitelerde google da falan bulursun.
Odin ile yapılıyor çok basit :)
İstersen ÖM atarak iletişeme geç ordan yardımcı oliyim sana olur mu?
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
zaten garantiside yok rom at gitsn
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt