FeC!
Üye
Galaxy S II Türkçeleştirme
Bildiginiz gibi Çin'den s2 geldi. Fakat cihazdaki cogu program Cince. Bu programlari kaldırmam için cihazın rootlu mu olması lazım? Başka yolu yok mu ? Bir programdan bahsediliyordu birde. Türkçeleştirme için. %25 Türkçeleştirebiliyormuş. O program da İşime yarayabilir. Rom attırmak istemiyorum.
ayrıca rootlu olması gerekio sistem uygulamaları olduğu için. Dediğin programın adı "morelocale" markette vardı


