FraeuLeiN
Üye
Galaxy Note II mi Yoksa One X mi Almalıyım.
Merhabalar. Ben One X kullanıcısıydım. Teknosa dan aldım ve 25. kullanım günümde Ekranda ölü piksel olduğunu gördüm ve garantiye gönderdim. 20. İş günü dolduğu için Aldığım ücret üzerinden Ücret iadesi Yapılacak. Sizce One X in 0 ını alıp devam mı etmeliyim Yoksa Note II mi almalıyım.


