Galaxy Note II mi Yoksa One X mi Almalıyım.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

FraeuLeiN

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Note II mi Yoksa One X mi Almalıyım.
Merhabalar. Ben One X kullanıcısıydım. Teknosa dan aldım ve 25. kullanım günümde Ekranda ölü piksel olduğunu gördüm ve garantiye gönderdim. 20. İş günü dolduğu için Aldığım ücret üzerinden Ücret iadesi Yapılacak. Sizce One X in 0 ını alıp devam mı etmeliyim Yoksa Note II mi almalıyım.
 


Kerim.336

Üye
Ben olsam note2 alirim
 
foreverthe

foreverthe

Üye
Büyüklüğü senin için sorun olmuyacaksa tabii ki de Note 2 :oke:
 

FraeuLeiN

Üye
    Konu Sahibi
Ondan Süpheleniyorum bende. O tel nereye sıgacak diye düşünüyorum :D
 

FraeuLeiN

Üye
    Konu Sahibi
Almaktan çekiniyorum vallaha :=) bakmaları sorun değilde cebe filan sıgmaz iyi bi araştırma yapmalıyım ya:D
 
R.A.M

R.A.M

Üye
Almaktan çekiniyorum vallaha :=) bakmaları sorun değilde cebe filan sıgmaz iyi bi araştırma yapmalıyım ya:D
Evet sığmıyor 1 flan az çok sığıyordu note2 hiç hiç sığmıyor yanında kılıfda flan taşıyacaksın
 

FraeuLeiN

Üye
    Konu Sahibi

Mein-teil

Üye
note 2 tek geçerim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt