İstek Galaxy Note 4 Lollipoptan Kitkata nasıl dönebilirim ?

Sponsorlu Bağlantılar

csbaz

csbaz

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Note 4 Lollipoptan Kitkata nasıl dönebilirim ?
Arkadaşlar merhaba.Note 4 sm-n910CQ türkiye modelinde lollipopta sıkıntılardan ve şarj sıkıntısından dolayı 4.4.4 e geçmek istiyorum.Fakat internette geçmeye dair sadece amerika modellerine ait videolar var.Bana geçişi anlatabilecek bu konuda bilgili bir arkadaş varsa yardımcı olabilirmi acaba ?
Şimdiden teşekkürler.Hepinize iyi forumlar !


Edit:Bu arada bu işlem knox sayacını arttırırmı acaba ?
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Düzeltme güncellemeleri gelecektir onları bekle veya başka ülke stock romunu kur samsung Türkiye mühendisleri iyi yazılım yapamıyor.
 
csbaz

csbaz

Üye
    Konu Sahibi
Düzeltme güncellemeleri gelecektir onları bekle veya başka ülke stock romunu kur samsung Türkiye mühendisleri iyi yazılım yapamıyor.
Peki hocam tavsiye ettiğiniz stock rom 4.4.4 hangi ülkenindir acaba ve stock işlemi knox sayacı arttırırmı ?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Sürüm düşürme işlemlerinde S3'ten bu yana hep sayaç artıyor diye biliyorum. Note 3 ve S4'te denediğimde öyleydi. Tavsiyem rusya veya portekiz stock romu kurmanız ilk ve en sık güncelleme alan ülke ikiside.
 
csbaz

csbaz

Üye
    Konu Sahibi
Sürüm düşürme işlemlerinde S3'ten bu yana hep sayaç artıyor diye biliyorum. Note 3 ve S4'te denediğimde öyleydi. Tavsiyem rusya veya portekiz stock romu kurmanız ilk ve en sık güncelleme alan ülke ikiside.
Sayaç artıyorsa yapmayayım o zaman ben yaw . 3 haftalık cihaz garantisi gitmesin.
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Orasını keyfin bilir tabide bence rusya romu kur hem iPhone gibi en erken ve ilk alanlar ruslar ayrıca hemen rom hataları gideriliyor yani diğerlerine göre daha erken hata düzeltme güncellemesi alıyor.
 
csbaz

csbaz

Üye
    Konu Sahibi
Orasını keyfin bilir tabide bence rusya romu kur hem iPhone gibi en erken ve ilk alanlar ruslar ayrıca hemen rom hataları gideriliyor yani diğerlerine göre daha erken hata düzeltme güncellemesi alıyor.
Peki hocam knox artar diyorsunuz.Artınca güncelleme gelmiyormuydu cihaza ?
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Evet Knox 1 olduğu anda telefon ve Kiesten Güncelleme alamazsın. Knox uygulamasınada giremezsin.
 
csbaz

csbaz

Üye
    Konu Sahibi
Evet Knox 1 olduğu anda telefon ve Kiesten Güncelleme alamazsın. Knox uygulamasınada giremezsin.
O zaman düzeltilip yayınlanan lollipoptanda mağdur oluruz.Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.Beklemek en iyisi yaw .İdare edecez artık.
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
:rica: bencede bekle umarım note 5 çıkınca arayüzünü note 4'ede sunarlar.
 

Delpiyero

Üye
Rusya kurun en çok Changelist ve performans iyileştirmesine sahip firmware o ülkenin romunda barınmakta
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N
csbaz

csbaz

Üye
    Konu Sahibi
Rusya kurun en çok Changelist ve performans iyileştirmesine sahip firmware o ülkenin romunda barınmakta
Yorumunuz için teşekkürler hocam.Knox lanetinden dolayı rusyaya geçmemeye karar verdim.Düzeltme güncellemelerini bekleyeceğiz artık.
 

Delpiyero

Üye
Yorumunuz için teşekkürler hocam.Knox lanetinden dolayı rusyaya geçmemeye karar verdim.Düzeltme güncellemelerini bekleyeceğiz artık.

Stok rom yüklemelerinde sayaç artmaz ama yeni sistemde nasıl bilmiyorum S4'de sıkıntı olmuyor. Yakın zamanda güncelleme gelir çok büyük bi sorun değil sizdeki
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Yorumunuz için teşekkürler hocam.Knox lanetinden dolayı rusyaya geçmemeye karar verdim.Düzeltme güncellemelerini bekleyeceğiz artık.
Bir saniye yanlış anlaşılma olmasın Lollipop sürümü Rusya stock romu kurarsan sayaç artmaz 4.4.4 kurarsan artar.
 
csbaz

csbaz

Üye
    Konu Sahibi
Bir saniye yanlış anlaşılma olmasın Lollipop sürümü Rusya stock romu kurarsan sayaç artmaz 4.4.4 kurarsan artar.
Düzeltme için teşekkürler.Rusya lollipop u denemekte fayda var o zaman.Bir bakalım hata ile ilgili güncelleme ona gelmişmi ?
 
atakanokur

atakanokur

Üye
şu knox artınca garanti gitme olayını biri atmış ortaya herkes de inanmış arkadaşım daha geçen gönderdim telefonu -rootlu haldeyken- garantiye. adamlar 1 günde yaptı gönderdiler stock romu atıp yani servis umursamıyor rootluymuş rootsuzmuş :)
4.4.4 Türkiye romu internette yok Rusya romunu kur istersen sayacı arttırmaz. Buyur :)
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Knox 0 iken güncelleme alan cihazlar knox 1 olduğunda cihazınız modiye edildi diye güncelleme alamıyor ne olduda birden knox 1 olunca güncelleme alamadı kafadan sallamıyoruz. Koskoca xda devp.'ta romların başında yazıyorlar your warranty is void diye.
 
atakanokur

atakanokur

Üye
stock rom atınca güncellemeleri tekrar alabilirsin
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ayrıca üst sürümden alt sürüme geçiş yaptığınızda efs yani imei'niz gider bu tür riskleri göze almanız lazım. Gerçi işi biliyorsanız onuda çözersiniz yöntemi var.
 


Üst Alt