csbaz
Üye
Galaxy Note 4 Lollipoptan Kitkata nasıl dönebilirim ?
Arkadaşlar merhaba.Note 4 sm-n910CQ türkiye modelinde lollipopta sıkıntılardan ve şarj sıkıntısından dolayı 4.4.4 e geçmek istiyorum.Fakat internette geçmeye dair sadece amerika modellerine ait videolar var.Bana geçişi anlatabilecek bu konuda bilgili bir arkadaş varsa yardımcı olabilirmi acaba ?
Şimdiden teşekkürler.Hepinize iyi forumlar !
Edit:Bu arada bu işlem knox sayacını arttırırmı acaba ?
Şimdiden teşekkürler.Hepinize iyi forumlar !
Edit:Bu arada bu işlem knox sayacını arttırırmı acaba ?
bencede bekle umarım note 5 çıkınca arayüzünü note 4'ede sunarlar.
