Galaxy Note 2 mi Lumia 920 mi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi

renklerin hepsi de telefona ayrı bi güzellik veriyor. Karak vermek kesinlikle çok zor
 

krstnck

Üye
kesinlikle açıkçası ben bu kadar beklemiyordum en fazla 2 3 mbit falandır diye düşünüyordum o yüzden sordum internet performansı nasıl diye ama cevabımı aldım




Şimdi bir ölçüm daha yaptım çekmemesine rağmen 19 u gördüm diyebilirim
 
    Konu Sahibi

evet haklısınız çok teşekkür ederim.

- - - Eklendi - - -




Şimdi bir ölçüm daha yaptım çekmemesine rağmen 19 u gördüm diyebilirim

yapma ama böyle sabırsızlanmaya başladım
 

krstnck

Üye
Bende 4g'nin Türkiyeye gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum
 

alical33

Üye
uygulama manyağı değilim hız ve stabilite isterim diyorsan lumia 920 tam sana göre
 

Türe

Üye
Gerek tarayici hizi olsun , gerek uygulama bakimindan , gerek ekran kolayligi ve rahatligi acisindan olsun , gerek s - pen ve birsuru kisayol olsun , gerekse kisisellestirme olsun bunlarin hepsini barindiriyor.
 

O konuda haklısın abi çizikler daha belirgin

Ama hem siyah biraz daha küçük gösteriyor(beyaza göre) hem de ön tarafta ekran bütün gibi duruyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...