Galaxy Note 2 Ekran Çizildi

xmustx

Üye
aldığım gün jelatin kaplattım ve kapaklı kılıf aldım.kötü olmuş
 
Geçmiş olsun garanti yapmaz ama acaba gece üzerine bir şey felan mı düştü birden o kadar derin çizik oluşamaz? Ya da kıskanç biri felan mı geldi çizdi
 
Tepkiler: Baranbaris
Kasko tüm işlemleri gerçekleştirir Allah'tan Brofist Devs. arkadaşımızın dediği gibi s2 nin gorilla glass cam teknolojisi s3 ve note2 den daha üst düzeyde aynı şekilde kullanmama ragmen cihazımı kılcal çızıklar bulunmakta. Birde ekrana güvenerek jelatin dahi kullanmıyordum
 
kılf yapmış olabilir. Bazı kılıflar yapıyor da ekran koruyucu film kullanmamış mıydın?
 

mqeen

Üye
Note 2 var arkadaşımın 30cm den düştü ekrana sanki çekiçle vurmuşlar gibi dağıldı dokunmatiği çalışıyor ama ekran çok kötü oldu

ekrana 550 lira istiyorlar...

Ekrana sanki çekiçle vurmuslar burda bittim ben
 

furkey

Üye
samsungun dandikliği. Eminim gorilla glass kullanmıyorlardır ama kullanıyoruz diyorlardır. Aynı halt benim s3 de de var. Ben bu kadar dandik telefon görmedim. Samsung hayatımda gördüğüm en dandik (harfiyen) firmadır...
 
Tepkiler: TheMadness

Her şeyi iyi, kasası berbat. Boyası sökülüyor, ekran çiziliyor, arka kapak çiziliyor...
 
s2 den sonrası çöp kasa olarak.
 
çizik gelmiş olabilir..ben 8 aydır S3 kullanyorum 3-4 kez düştü daha tık yok ekranda
 

benimde cebimde nasıl olduysa s3'ün ekranı çizilmişti hemde derindi kasko varsa son 1 ay kala yolla yine çizilirse eğer değiştirme şansın olmaz çünkü
 
Bu tlfnlar ne kilifsiz ne jelatinsiz kullanilmaz 1 ayda pert olurlar