Galaxy Mini 2 rom sorunu

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
Galaxy Mini 2 rom sorunu
Merhaba arkadaşlar dün 4.3.1 romu atacaktım romu attım cwm ile açılırken her zamanki gibi dönen yuvarlakta(ismini hatırlayamadım)kaldı bende batarya çıkarıp taktım ondan sonra açılmadı telefon.Bende stock rom attım telefona bu seferde titreyip yeniden başlıyor.En önemli sorun da cwm açılmıyor sadece download mod açılıyor.Lütfen yardım edin.Cwm'de rom var fakat açamıyorum.Stock romda açılmıyor ne yapacağımı bilmiyorum.Yardım lütfen...Yokmu yardım telefonu kullanamıyorum.Acill arkadaşlar
 
Tel Muhtemelen Soft Brick Olmuş Forumda Aratırsan Brick Diye Bulabilirsin Nasıl Çözeceğini
 

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
Çok kişi kullanmıyor bu telefonu bulunamadı diyorYokmu yardım çoğu konuya yazıyorsunuz bir yol gösterin lütfen @The Shadow bi gel blki sen bilirsin
 
Odinle stock rom atınca cwm gider zaten stock recovery gelir ordan da wipe yapabilmen lazımdı
 

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
Tuş kombinasyonu çalışmıyor neden bilmiyorum neden olabilr
 

avast

Üye
kardes titreyip bastan acılıyosa bataryayı cıkar bekle tak sonra tus kombinasyonlarını duzgun yap eger yine olmazsa stogu tekrar at oyle yap
 

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
@avast @NeW-MaN abiler sizde bir bakın belki bilirsiniz
kardes titreyip bastan acılıyosa bataryayı cıkar bekle tak sonra tus kombinasyonlarını duzgun yap eger yine olmazsa stogu tekrar at oyle yap
Stock rom çok kurdum firmware mi neymiş onu da kurdum gene aynı anlamıyorum tuş mu çalışmıyor
 

avast

Üye
@avast @NeW-MaN abiler sizde bir bakın belki bilirsiniz
Stock rom çok kurdum firmware mi neymiş onu da kurdum gene aynı anlamıyorum tuş mu çalışmıyor
valla bende yasadım aynı sorunu ama nasıl duzelttim inan cok oldu ustunden sen bi bataryayı cıkart telefonda güç kalmasın 5 saniye sonra tekrar tak recovery modda ac yanlıs tusa basıyo olabilirsin bu arada unutma dene baya bi
 

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
Her zaman yaptığım şey nasıl olmuyor bilmiyorum tuşları iyice kontrol ettim genede açılmıyor.Sen nasıl yaptığını hatırlayabilirsen yazarsın teşekkürler ilgilendiğin için.Ben biraz daha deneyim ama 2 gün olacak açılmıyor
 

avast

Üye
hocam sakin kafayla yapın bence tuslarda bişeyi atlıyorsunuz deneyin aklınıza gelen herseyi anca oyle olur cunku
 

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
ses kısma ses açma home power bunlara basmıyormuyuz? İşin garibi bunu denedikten sonra download ve normal olarak da açılmıyor batarya çıkarmak gerekiyor
hocam sakin kafayla yapın bence tuslarda bişeyi atlıyorsunuz deneyin aklınıza gelen herseyi anca oyle olur cunku
Hatırlayabildin mi nasıl yapıldığını?Telefonu kullanamıyorum.Acil bir durum falan olursa arayamam da kimseyi Güncel arkadaşlar
 
cwm moduna al teli. wipe data cache yap .sonra advanced gir wipe dalvik cache tıkla sonra yes tıkla. telefonu yeniden başlatmadan dowloand moda al stock romu yükle.
 

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
Cwm modunun açılmadığını belirtmiştim... Açılsa rom var içinde ama açılmadığı için sorun yaratıyor.Bunun hakkında varmı yapabileceğimiz bişey?
 
odinle orjinal romu at. odin telefonu başlatırken cwm moduna gir. sonra wipe data cache yap . advanced gir wipe dalvik cache tıkla sonra yes tıkla.
 

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
Cwm modu açılmıyor işte stock rom atıyorum hemen moda almaya çalışıyorum ama açılmıyor.Konu güncel arkadaşlar kısaca özetliyeyim konuyu:Cwm recovery modu açılmıyor.
 

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
Bayagi ugrastim ve bir sekilde cwm modunu acmayi basardim.Sonra wipeleri yaptim telefon acildi.Yani konu kilitlenebilir. @Nextman yardim etmeye calisan herkese tesekkur ederim.
 
Bayagi ugrastim ve bir sekilde cwm modunu acmayi basardim.Sonra wipeleri yaptim telefon acildi.Yani konu kilitlenebilir. @Nextman yardim etmeye calisan herkese tesekkur ederim.
Nasil yaptigini yazarsan ayni sorunu yasayan diger arkadaslarda bu konuyu gorup sorunu duzeltebilirler
 
Tepkiler: dogukan-

dogukan-

Üye
    Konu Sahibi
Nasil yaptigini yazarsan ayni sorunu yasayan diger arkadaslarda bu konuyu gorup sorunu duzeltebilirler
Dedigim gibi birden acildi ama soyle soyleyeyim: Power tusuna bastim titredigi zaman cwm tus kombinasyonunu yaptim ekran 2 kere parladi(cwm surumunden oyle)sonra acildi.Bende wipe data,cacheyi yaptim telefon acildi.Sonra kernel falan yukledim iste oralara gerek yok
 
Tepkiler: The Shadow