lgkg300
Üye
eğer beni dinleyeceksen kardeş gel biraz daha bütçeni zorla Sony Xperia Neo V al, ben de gio alacaktım son dakikaya kadar, ama sonra bütçemi biraz daha zorladım Neo V aldım iyi ki de almışım diyorum.
arkadaşımda gio var elime alıyorum karıştırıyorum, Neo V ile arasında dağlar kadar fark var,
gio nun ekranı ve görselliği neredeyse sıfır kalıyor Neo V karşısında kamerası berbat hakikaten, 2mp Nokia telefonlarının kamerası daha iyi..
yanlış anlaşılmasın kötülemek icin söylemiyorum gio fiyatını yine de hak ediyor, kendi sınıfındakilerin bence en iyisi. ama dediğim gibi bütçeni zorla gio da sıkılırsın değiştirmek istediğinde düşük bir fiyata elden çıkarır daha fazla para verip yenisini alacaksın...
- - - Eklendi - - -
Ömer gardaş nasılsın
arkadaşımda gio var elime alıyorum karıştırıyorum, Neo V ile arasında dağlar kadar fark var,
gio nun ekranı ve görselliği neredeyse sıfır kalıyor Neo V karşısında kamerası berbat hakikaten, 2mp Nokia telefonlarının kamerası daha iyi..
yanlış anlaşılmasın kötülemek icin söylemiyorum gio fiyatını yine de hak ediyor, kendi sınıfındakilerin bence en iyisi. ama dediğim gibi bütçeni zorla gio da sıkılırsın değiştirmek istediğinde düşük bir fiyata elden çıkarır daha fazla para verip yenisini alacaksın...
- - - Eklendi - - -
Omer benimm![]()
Ömer gardaş nasılsın

ye bulabilir, bu cihaz dün itibariyle teknosa da 699
oyun odaklı bir cihaz 