galaxy gio mu c6-01 mi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
lgkg300

lgkg300

Üye
eğer beni dinleyeceksen kardeş gel biraz daha bütçeni zorla Sony Xperia Neo V al, ben de gio alacaktım son dakikaya kadar, ama sonra bütçemi biraz daha zorladım Neo V aldım iyi ki de almışım diyorum.
arkadaşımda gio var elime alıyorum karıştırıyorum, Neo V ile arasında dağlar kadar fark var,

gio nun ekranı ve görselliği neredeyse sıfır kalıyor Neo V karşısında kamerası berbat hakikaten, 2mp Nokia telefonlarının kamerası daha iyi..

yanlış anlaşılmasın kötülemek icin söylemiyorum gio fiyatını yine de hak ediyor, kendi sınıfındakilerin bence en iyisi. ama dediğim gibi bütçeni zorla gio da sıkılırsın değiştirmek istediğinde düşük bir fiyata elden çıkarır daha fazla para verip yenisini alacaksın...


- - - Eklendi - - -


Ömer gardaş nasılsın :)
 


monibrasco12

Üye
eğer beni dinleyeceksen kardeş gel biraz daha bütçeni zorla Sony Xperia Neo V al, ben de gio alacaktım son dakikaya kadar, ama sonra bütçemi biraz daha zorladım Neo V aldım iyi ki de almışım diyorum.
arkadaşımda gio var elime alıyorum karıştırıyorum, Neo V ile arasında dağlar kadar fark var,

gio nun ekranı ve görselliği neredeyse sıfır kalıyor Neo V karşısında kamerası berbat hakikaten, 2mp Nokia telefonlarının kamerası daha iyi..

yanlış anlaşılmasın kötülemek icin söylemiyorum gio fiyatını yine de hak ediyor, kendi sınıfındakilerin bence en iyisi. ama dediğim gibi bütçeni zorla gio da sıkılırsın değiştirmek istediğinde düşük bir fiyata elden çıkarır daha fazla para verip yenisini alacaksın...


- - - Eklendi - - -



Ömer gardaş nasılsın :)

Kardeş öyle diyosunda arada 300 tlden fazla fark var. Bana sorarsan ace ace2 veya walkman al onlarda flash player var(düz acede marketten degil cwmden yükleniyor hatırladığım kadarıyla)
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Sony Ericsson Live With Walkman ;)
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Olsun fazla farkı yok ki işlevi de on planda tutmak gerek donanım çok iyi bence ama yine de seçim onun :) küçükse küçük o zaman bütçeyi yükseltmek gerek yapacak bir sey yok.
 

monibrasco12

Üye
bütçeyi yükselt diyorsunuzda belki 1 yıl çalışmış biriktirmiş
 
cyber

cyber

Üye
gio c6-01 den iyi değil yapmayın beyler
 
lgkg300

lgkg300

Üye
Kardeş öyle diyosunda arada 300 tlden fazla fark var. Bana sorarsan ace ace2 veya walkman al onlarda flash player var(düz acede marketten degil cwmden yükleniyor hatırladığım kadarıyla)

ikinci el temiz bir cihazı 500:tl: ye bulabilir, bu cihaz dün itibariyle teknosa da 699:tl: idi turuncu indirim ile...
 

monibrasco12

Üye
gio c6-01 den iyi değil yapmayın beyler

Bak kardeşim sen herhangi bir siteye bir programın sitesine girip herseferinde available app store and play store.adamın bu yazıyı görmekten bıkmasını istiyosun heralde
 

age101

Üye
    Konu Sahibi
peki sony ericcson xperia play nasıl?
 

age101

Üye
    Konu Sahibi
hmm teşekkürler.
 
gorkemm55

gorkemm55

Üye
gio güzel cihaz yeni aldım bende çok memnunum
 
_Unforgiven_

_Unforgiven_

Üye

Romsuz bir şey oynatamaz ve arkadaşında bunlar ile uğraşacağını düşünmüyorum :)

Kardes Nokia'ya bulasmamani tavsiye ederim bende Nokia'dan İphone 3gs e geçiş yaptım col rahatım 4s on açtığı cogu oyunu acıyor gta 3 bile acıyor sen söylenenlere pek inanma alıcaksan ya iOS yada android al gerisi yalan oluyor bu arada gio da iyidir ama android ile iOS aynı değil iOS az ram yiyor android ise çok bu yüzden oyunlarda nasıldır bilemeyecegim
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
arkadaslar anroid isletim sistemi ile nokia nin isletim sistemi arasinda cok buyuk farklar var bu iki telefonu kiyaslamak cok mantiksiz gio nun su anki guncel 2.3.6 surumu ile hd oyunlari rahatlikla oynayabilirsiniz bu guncel surum zaten telefonda yuklu geliyor. ayni zamanda custom romlari yukleyebilir telefonunuzu hayal ettiginiz gibi rahatlikla duzenleyebilirsiniz ama bunlari nokia nin isletim sistemi ile yapmaniz mumkun degil ayni zamanda android in sagladigi uygulamalari baska isletim sistemlerinde bulmaniz mumkun degil.. eger butcen sinirli ise androide baslamak icin gio gayet uygundur ama biraz daha butce ayirabilirsen gio dan daha ustun ozellikleri olan bir android alabilirsin.. soyleyecegim son sey android elinden asla dusmez ama diger isletim sistemlerinden sıkılman iki ayi bile bulmaz..

GB mi oluyor.Gio nun donanımı Androidi zor taşır bunu demeye çalışıyorum kardeş :)


- - - Eklendi - - -

Kardes Nokia'ya bulasmamani tavsiye ederim bende Nokia'dan İphone 3gs e geçiş yaptım col rahatım 4s on açtığı cogu oyunu acıyor gta 3 bile acıyor sen söylenenlere pek inanma alıcaksan ya iOS yada android al gerisi yalan oluyor bu arada gio da iyidir ama android ile iOS aynı değil iOS az ram yiyor android ise çok bu yüzden oyunlarda nasıldır bilemeyecegim
Gio yu almasını istemememin sebebi istedi düzeyde Android'i kullanamaz bunu demeye çalışıyorum.iOS ile Android bir değil Android Ram i sömürüyor.
 
amcalu1

amcalu1

Üye
Android mi symbian mi dersen android ama gio hariç
 
esokmen

esokmen

Üye
android her sistemden iyi şu anda. Ben olsam düşünmeden gio alırım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt