Galaxy ace hakkında...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bende 2.3.3 orjinal rom var ve hala 2.3.6'yı görmüyor?!!
 

atarax29

Üye
tamam seninki orjinal turkce rom turkiyeye biraz gec geliyor ama ruslarin yine garantili 2.3.6 orjinal rom var. odinle froya 2.2.1 yapacaksin tell daha kotu hal alacak sonra kies froya yi gorecek guncellediginde 2.3.6 olacak yine orjinal. ama garanti onemli dil diyirsan custom rom gec arada cok fark var cok memnun kalirsin soylemedi deme garanti bokuna hiz konusunda yerlerde surunme bosuna
 

arda46

Üye


bende ace kullanıyorum 1. kiesten telimi güncelledim sorunsuz 2. youtube vs aklına gelebilecek her türlü siteden video izliyorum 3.her türlü büyük oyunlar yukledim oynuyorum 4. tarayıcı opera gayet hızlı çalışıyor 5. 5mpx kamera var profosyonel fotografcılık yapmıcaksan yeter bence tek eksi yanı 150 mb sabit disk olması o fiyata ancak bu telefon derim arkadaş param var daha iyisini alayım derse LG optimus black araştırması lazım Fiyatı 1200 civarı

sonuçta senın kullandıgın telefonda sorun var yada sen yapamıyorsun !
 

atarax29

Üye
aynen hersey mevcut uygulamari hafiza kartina tasirsan sabit diskinde 100 den asagi dusmez
 


----------Eklendi @ 12:48:26 ---------- Yazıldı @ 12:46:04 ----------


custom rom yüklesem şöyle sağlam güzel bir rom var mı?

----------Eklendi @ 12:52:22 ---------- Yazıldı @ 12:48:26 ----------

zaten telefon root'lu garantiyi takmıyorum kafama
 

atarax29

Üye
cyanogen7 romlara bi bak 1 var 2sivar hatta android 4 uzerine 9 da cikmis ama eksikleri cok daha beta
 

atarax29

Üye
7.2 de cam calisiyor radyoyu ben sildim zaten internet radyosu kullaniyorum calismayan yer yok bende konusurken isik sensorunu surekli acamiyorsun onada gerek yok zaten sarj tasarrufu
 

navti

Üye
Pes dahil her oyunu oynayabiliyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...