z.ibra
Üye
-
Konu Sahibi
-
İşlemcisi J7 2016 ve J6 ile aynı eğer 64 bit uygulamalarla işiniz pek yoksa ve 32 gb lik modeli alacaksanız bence J6 daha isabetli bir tercih olacaktır gerçi j6 da 3 gb ram var ama 3 telefon da benzer performansa sahiptirdiye düşünüyorum en azından benim deneyimime göre J7 ile j6 benzer deneyime sahipmerhaba iyi akşamlar
evdeki galaxy j7 pro nun ekranını yaptırıp satmak istiyoruz çünkü en küçük bir düşmede ekran kırılıyor. Yeni telefon olarak galaxy a6 2018 düşünüyorum ekranı sağlammış sanırım, teknik özellikleri de j7 pro ya denk olması benim için yeterli.
Sizce alınır mı?
öncelikle yardımınız için teşekkür edetim baya uzun karşılaştırmışsınız. Zaten her zaman samsung dan yanayımdır ama huawei'i de bilmem iyi oldu çünkü samsungta olmayan bir çok özellik varmış. Ama anladığım kadarıyla bahsettiğiniz huawei in ekranı j7 pro gibi hassas eğer öyleyse asla tercih etmem. Ps2 ve wii'yi samsung ta beklemiyorum alıştım zaten j5'lere j7'lereİşlemcisi J7 2016 ve J6 ile aynı eğer 64 bit uygulamalarla işiniz pek yoksa ve 32 gb lik modeli alacaksanız bence J6 daha isabetli bir tercih olacaktır gerçi j6 da 3 gb ram var ama 3 telefon da benzer
A6 da iyidir j6 ile neredeyse aynı cihazlar olduğu için bahsettim bu arda p20 lite da kırılsa da çalışır ekrarani (şu an para bandı ile bağladım heryerini ve hala banamisin demiyoröncelikle yardımınız için teşekkür edetim baya uzun karşılaştırmışsınız. Zaten her zaman samsung dan yanayımdır ama huawei'i de bilmem iyi oldu çünkü samsungta olmayan bir çok özellik varmış. Ama anladığım kadarıyla bahsettiğiniz huawei in ekranı j7 pro gibi hassas eğer öyleyse asla tercih etmem. Ps2 ve wii'yi samsung ta beklemiyorum alıştım zaten j5'lere j7'lerejiroskop benim için önemli vr oyun ve video için.
Yani baya kararsız kaldım j6 diğer lerinin aksine android 10 a kadar yükselebiliyomuş ama jiroskop yok. Huawei güzel görünüyor ama kasıyormuş ve ekranı hassasmış (kardeşlerim bir haftaya kırar) A6 2018'i tavsiye etmez misiniz sağlamlığını arkadaşlarımdan biliyorum jiroskop da varsa benim için yeterli ya da bu özelliklerde ekranı sağlam ve jiroskop lu başka bildiğiniz telefon var mı?
benim için önemli olan jiroskop ve sağlamlık duyduğuma göre a6 taş gibiymiş p20 yi biraz araştırdım ama biraz yavaşmış galiba . Sanırım a6 alacağım yardımınız için çok teşekkür ederimA6 da iyidir j6 ile neredeyse aynı cihazlar olduğu için bahsettim bu arda p20 lite da kırılsa da çalışır ekrarani (şu an para bandı ile bağladım heryerini ve hala banamisin demiyor
Mesaj birleştirildi:
Hatta a6 ile p20 lite baya benzer cihazlar özellik bolluğu konusunda
Aldınız mi?benim için önemli olan jiroskop ve sağlamlık duyduğuma göre a6 taş gibiymiş p20 yi biraz araştırdım ama biraz yavaşmış galiba . Sanırım a6 alacağım yardımınız için çok teşekkür ederim
hmm hayır nokia ya devamAldınız mi?
Neden yawhmm hayır nokia ya devam
Telefonu daha çok oyun için alacaktım playstation alınca çok da gerek kalmadıNeden yaw
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?