Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
galaxcy s mi xperıa neo v mı....!!!!
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
darbeci_001
Üye
Konu Sahibi
galaxcy s mi xperıa neo v mı....!!!!
arkadaşlar kararsız kaldım bende neo v var galaxcy s le takas yapayımmı ??? benımkı 4 aylık. diğeri yurt dısından alınma kayıtlı falan medıa markt ten alınmıs ve bana satıs fıyatı 650 tl
kaplan4680
Üye
mrb...bende galaxy s var cihazımdan cok memnunun performans olsun şarj süresi olsun neo v den iyi olduğunu düşünüyorum ama neo v nin tasarımı cok hosuma gidiyor..ve xperialara merakım var k.maraşta olsaydın takas yapardık garantili kutulu
enterneoll
Üye
xperia neo v yi seç çünki neo v ye güncellemeler gelicek fakat s bitti artık
omerfarukbaspin
Üye
xperia ray
Hasan Enes
Üye
Bence Galaxy S ile devam etmelisin ben S II ve Ace kullanıcısıyım Sony Ericson'dan kalite I Phone'den bazı yönler olarak yüksek telefonlar bence değişmemelisin!
darbeci_001
Üye
Konu Sahibi
performans olarak galaxcy s ıyı gıbı gelıyor bana ve ekranıda buyuk. ama neo v dende vazgecemıyorum ) en ıyısı para bırıktrıp bıtanede s almak
mrb...bende galaxy s var cihazımdan cok memnunun performans olsun şarj süresi olsun neo v den iyi olduğunu düşünüyorum ama neo v nin tasarımı cok hosuma gidiyor..ve xperialara merakım var k.maraşta olsaydın takas yapardık garantili kutulu