galaxcy s mi xperıa neo v mı....!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
darbeci_001

darbeci_001

Üye
    Konu Sahibi
galaxcy s mi xperıa neo v mı....!!!!
arkadaşlar kararsız kaldım bende neo v var galaxcy s le takas yapayımmı ??? benımkı 4 aylık. diğeri yurt dısından alınma kayıtlı falan medıa markt ten alınmıs ve bana satıs fıyatı 650 tl
 


kaplan4680

kaplan4680

Üye
mrb...bende galaxy s var cihazımdan cok memnunun performans olsun şarj süresi olsun neo v den iyi olduğunu düşünüyorum ama neo v nin tasarımı cok hosuma gidiyor..ve xperialara merakım var k.maraşta olsaydın takas yapardık garantili kutulu
 
  • Beğen
Tepkiler: darbeci_001
enterneoll

enterneoll

Üye
xperia neo v yi seç çünki neo v ye güncellemeler gelicek fakat s bitti artık :(
 
  • Beğen
Tepkiler: darbeci_001

omerfarukbaspin

Üye
xperia ray :)
 
Hasan Enes

Hasan Enes

Üye
Bence Galaxy S ile devam etmelisin ben S II ve Ace kullanıcısıyım Sony Ericson'dan kalite I Phone'den bazı yönler olarak yüksek telefonlar bence değişmemelisin!
 
darbeci_001

darbeci_001

Üye
    Konu Sahibi
performans olarak galaxcy s ıyı gıbı gelıyor bana ve ekranıda buyuk. ama neo v dende vazgecemıyorum :)) en ıyısı para bırıktrıp bıtanede s almak :D

- - - Eklendi - - -

mrb...bende galaxy s var cihazımdan cok memnunun performans olsun şarj süresi olsun neo v den iyi olduğunu düşünüyorum ama neo v nin tasarımı cok hosuma gidiyor..ve xperialara merakım var k.maraşta olsaydın takas yapardık garantili kutulu


cıhazının fotolarını cek buraya koy bakayım belkı takas yaparız netten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

VKUCUKSAHİN
Cevap
2
Görüntüleme
595
61semih
  • Kilitli
Cevap
0
Görüntüleme
416


Üst Alt