Galatasaray'ın Muhtemel Rakipleri..!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
meboli

meboli

Üye
    Konu Sahibi
Galatasaray'ın Muhtemel Rakipleri..!!!



UEFA Avrupa Ligi'nde 2009-10 sezonu grupları bugün Monaco'da gerçekleştirilecek kura
çekiminin ardından belli olacak.
Temsilcilermizden Fenerbahçe ve Galatasaray'ın 2. torbada yer alacağı kura çekimi TSİ 14.00'te başlayacak.
Bu sezon yeni ismi ve yeni statüsüyle oynanacak olan Avrupa Ligi'nde 4'er takımlı 12 grupta toplam 48 takım mücadele edecek. Gruplarda ilk iki sırayı alan takımlar bir üst tura çıkacak. Daha sonra Şampiyonlar Ligi'nden gelen 8 takımla birlikte toplam 32 takım, çift maçlı eleminasyon sistemine göre karşı karşıya gelecek.
Avrupa Ligi'nde grup maçları 17 Eylül-17 Aralık tarihleri arasında oynanacak. Final karşılaşması 12 Mayıs 2010'da Hamburg'da yapılacak.


1. TORBA

Werder Bremen 91.339
Villarreal 80.853
AS Roma 78.582
PSV Eindhoven 75.826
Shakhtar Donetsk 74.370
Sporting Lizbon 68.292
Hamburg 67.339
Benfica 64.292
Valencia 59.853
Panathinaikos 56.633
Ajax 54.826
Steaua Bükreş 53.781


2.TORBA

Fenerbahçe 52.445
FC Basel 51.050
Lille 47.033
Celtic 40.575
Everton 35.899
Club Brugge 34.065
Heerenveen 33.826
Galatasaray 33.445
Anderlecht 32.065
Austria Wien 31.565
FC Kopenhag 26.890
Lazio 26.582


3. TORBA

Hertha Berlin 26.339
Sparta Prag 26.150
Dinamo Bükreş 25.781
AEK 25.633
Slavia Prag 25.150
Levski Sofya 24.250
Athletic Bilbao 23.853
Partizan 23.050
Hapoel Tel-Aviv 18.050
Twente 17.826
Dinamo Zagreb 16.466
Fulham 15.899


4. TORBA

CSKA Sofya 14.250
Toulouse 14.033
Cluj 13.781
Genoa 12.582
Rapid Wien 8.565
Timisoara 7.781
BATE Borisov 7.733
Nacional 7.292
Salzburg 6.565
Sturm Graz 3.565
Ventspils 2.832
Sheriff Tiraspol 1.333
 


arslansem

arslansem

Üye
1.Torba Ş.Ligini aratmıyor...S.Bükreş dışında kolay takım yok
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Tahmin ediyorum:
Panathinaikos
Galatasaray
Dinamo Zagreb
Timisoara

Bakalım tutacak mı....:D
 
arslansem

arslansem

Üye
Hapoel Tel Aviv gözüme çarpıyor.Tahmin :)
 
ALPARS™

ALPARS™

Üye
hangi takımlar çıkarsa çıksın G.saray için gruptan çıkmak zor olmayacak.
 
arslansem

arslansem

Üye
Salih tutturdun.Panathinaikos geldi :ehe
 
meboli

meboli

Üye
    Konu Sahibi
2. ci Dinamo Bükreş 3. Sturm Graz
 
arslansem

arslansem

Üye
Dinamosunu tutturdun bu kez :D
 
Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Cok ballıydım keşke 1.Torbadan Benficayı tutsaydım ama buda iyidir....:D
 
Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Salih Baba™;1573317' Alıntı:
Tahmin ediyorum:
Panathinaikos
Galatasaray
Dinamo Zagreb
Timisoara

Bakalım tutacak mı....:D
Panathinaikos tuttu:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

-Heisenberg-
Cevap
65
Görüntüleme
3K
-Heisenberg-
ANIL
Cevap
0
Görüntüleme
496
ANIL
TheLastWarrior
Cevap
5
Görüntüleme
705
Makale_Helvetia
Kingmortall
Cevap
39
Görüntüleme
2K
onurca06
Fenerbahçe-
Cevap
4
Görüntüleme
472
tragedie


Üst Alt