van_hoijdonk
Emekli Yönetici
Kaan bilmiyorum bugün gazeteleri vs okudun mu ama bir tane spor yazarı fark kaçmadı demiyor. Galatasaraylılar dahil 2-0'a şükretsin kalli yazmışlar. 10 tane spor yazarı getiririm sana buraya 
İlk yarı 3, 2. yarıda 5 tane net pozisyon var. Galatasarayın ise toplamda 2 net pozisyonu var.
Belgelenebilir...
İlk yarı 3, 2. yarıda 5 tane net pozisyon var. Galatasarayın ise toplamda 2 net pozisyonu var.
Belgelenebilir...

Maçın farklı bittiğini düşünmüyorum.Fark atarız diyenler yanılmış oldu yanlışmıyım.
