galatasaray-fenerbahçe(kupa)

Sponsorlu Bağlantılar

gs-fb

  • galatasaray

    Kullanılan: 14 42.4%
  • fenerbahçe

    Kullanılan: 15 45.5%
  • berabere

    Kullanılan: 4 12.1%

  • Kullanılan toplam oy
    33
JCKL

JCKL

Üye
    Konu Sahibi
galatasaray-fenerbahçe(kupa)
sizce kim kazanır
 


ouSahin

ouSahin

Üye
Cimbomun Kadıköyde maç kazandıgını ne zaman gördünüz...Kolay Maç Olcak:)
 
canturgay

canturgay

Üye
Cimbomun Kadıköyde maç kazandıgını ne zaman gördünüz...Kolay Maç Olcak:)
WALLA ONA BAKACAK OLURSAN FENER İN TÜRKİYE KUPASINI ALDIĞINI KİM GÖRDÜ (22 YAŞINDAYIM BEN GÖRMEDİM :) )





Maxicep Forum Kuralları Madde 10:
Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız, yazmanız durumda mesajınıza yönetim ekibi tarafından müdahale edilebilir....

ousahin..
 
ouSahin

ouSahin

Üye
WALLA ONA BAKACAK OLURSAN FENER İN TÜRKİYE KUPASINI ALDIĞINI KİM GÖRDÜ (22 YAŞINDAYIM BEN GÖRMEDİM :) )

tesadüf işte ama şöle söyleyim Cimbomun bana göstermiyecegi şeyi:) FenerBahçe sana 22 yıl snr ilkez gösterir merak etme:)
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
WALLA ONA BAKACAK OLURSAN FENER İN TÜRKİYE KUPASINI ALDIĞINI KİM GÖRDÜ (22 YAŞINDAYIM BEN GÖRMEDİM :) )





Maxicep Forum Kuralları Madde 10:Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız, yazmanız durumda mesajınıza yönetim ekibi tarafından müdahale edilebilir....

ousahin..
cok guzel dedın kardesım ...
 
euprates

euprates

Üye
bi ara yayınlanan en son kupayı gören fenerliler resimleri vardı.. baya gülmüştüm. biz yenilsekte fener alamaz sorun değil.. fenere haram kupa görmek
 
kurt bey

kurt bey

Üye

bilmem sana bişi hatırlattımı oğuzcum:ehe tarih kendini tekrar eder bazen aklınızda bulunsun:naughty:




arkdaşlar kızmak yok mizahhhh:ehe




şüphemiz yok feneribahçeyi yenizcezzzz:oke:
 
euprates

euprates

Üye
eline sağlık kurtoğu85 bende bundan bahsediyordum. vidyoda müthiş olmuş belkim yine dikeriz.
 
CoYoTe®

CoYoTe®

Üye
Ya Gs Gene Şansına Çıktı Gruptan Uefa'daki Gibi...Neyse Genede Başarılar Diliyoruz..Sonuçta Rakibimiz Oldu;)
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
JCKL sözünde durup fenerli oldun sen değil mi? Sivas maçı skor tahmini konusunda alıntı yapmıştım mesajını okursan iyi olur. ;)


Gs'yi geçeriz, ama kupayı alamayız orası ayrı konu. :oke:
 
askbesk

askbesk

Üye
GaLaTaSaRaY kazanır biz GS ye güveniyoruz:oke:
 
canturgay

canturgay

Üye
en son kupada finalde karşılaşmıştık
skor :5-1
 
SelmanTE

SelmanTE

Üye
Feneri yeneriz kupayı da alırız. ben takımımıma güveniyorum.
her iki takımada başarılar :oke:
 
JCKL

JCKL

Üye
    Konu Sahibi
JCKL sözünde durup fenerli oldun sen değil mi? Sivas maçı skor tahmini konusunda alıntı yapmıştım mesajını okursan iyi olur. ;)


Gs'yi geçeriz, ama kupayı alamayız orası ayrı konu. :oke:


gidip konuda oku ben orada cevabımı verdim
 
arslansem

arslansem

Üye
5-1 lik maç ne güzeldi abi ya :ehe
 
NeedLeFLuff

NeedLeFLuff

Üye
Berebere biter bu maç.Sami Yen deki maçta yenip tur atlarız.
 
o9uz

o9uz

Üye
ben gs diom
 
kurt bey

kurt bey

Üye
zor kurtuldular elimizdenç ama samiyende kimse kurtaramytacak feneri. çimlere gömücez hepsini:yuru
 
ouSahin

ouSahin

Üye
cimbom havalara girdi bile:) sizi bu havayla Ali Samiyende yeneriz farkedermi:)
 


Üst Alt