WALLA ONA BAKACAK OLURSAN FENER İN TÜRKİYE KUPASINI ALDIĞINI KİM GÖRDÜ (22 YAŞINDAYIM BEN GÖRMEDİMCimbomun Kadıköyde maç kazandıgını ne zaman gördünüz...Kolay Maç Olcak![]()
)WALLA ONA BAKACAK OLURSAN FENER İN TÜRKİYE KUPASINI ALDIĞINI KİM GÖRDÜ (22 YAŞINDAYIM BEN GÖRMEDİM)
FenerBahçe sana 22 yıl snr ilkez gösterir merak etme
cok guzel dedın kardesım ...WALLA ONA BAKACAK OLURSAN FENER İN TÜRKİYE KUPASINI ALDIĞINI KİM GÖRDÜ (22 YAŞINDAYIM BEN GÖRMEDİM)
Maxicep Forum Kuralları Madde 10:Mesaj yazarken büyük harf kullanmak bağırmak anlamına geleceği için yazılarınızı kesinlikle büyük harf kullanarak yazmayınız, yazmanız durumda mesajınıza yönetim ekibi tarafından müdahale edilebilir....
ousahin..
JCKL sözünde durup fenerli oldun sen değil mi? Sivas maçı skor tahmini konusunda alıntı yapmıştım mesajını okursan iyi olur.
Gs'yi geçeriz, ama kupayı alamayız orası ayrı konu.![]()
Berebere biter bu maç.Sami Yen deki maçta yenip tur atlarız.

Cimbomun Kadıköyde maç kazandıgını ne zaman gördünüz...Kolay Maç Olcak
