Galatasaray 3 fenerbahçe 1

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Burak

Üye
    Konu Sahibi
Galatasaray 3 fenerbahçe 1
öncelikle takım kadroları.

http://www.maxicep.com/fenerbahce/f-bahcenin-11i-belli-oldu-571969.html

http://www.maxicep.com/galatasaray/galatasarayin-ilk-11-de-belli-oldu-571970.html

takım kadroları için Ali abi'ye çok teşekkür ediyorum.


evet maç boyunca galatasaray'ın baskısı hiçbir zaman azalmadı, çok güzel bir futbol ortaya koydu.

fenerbahçe ise hiç iyi bir futbol ortaya koyamadı. bilica'nın yapmış olduğu hatalar yüzünden iki gol yediler.

fenerbahçe'nin seyircisi yoktu, belki bu yüzden konsantrasyon eksikliği yaşadı bilemeyiz.

ama galatasaray çok iyi bir futbol ortaya koydu ve maçı bileğinin hakkıyla kazandı.


maç boyunca fenerbahçe'li futbolcular çok agresif oynadılar.


maç hakkında pek yorum yapmıyorum, sizlerin yorumlarını bekliyorum.


sarı kartlar

Emmanuel Eboué sarı kart gördü. (dakika 3)

Caner Erkin sarı kart gördü. (dakika 56)

Selçuk Şahin sarı kart gördü. (dakika 64)

Semih Şentürk sarı kart gördü. (74)


oyuncu değişiklikleri

Emre Belözoğlu oyundan çıkıyor ve yerine Semih Şentürk oyuna dahil oluyor. (45+1)

Henri Bienvenu Ntsama oyundan çıkıyor ve yerine Miroslav Stoch oyuna dahil oluyor. (45+1)

Milan Baros oyundan çıkıyor ve yerine Albert Riera oyuna dahil oluyor. (68)

Caner Erkin oyundan çıkıyor ve yerine Özer Hurmacı oyuna dahil oluyor. (73)

Sakatlanan Emmanuel Eboué yerine oyuna Servet Çetin girecek. (84)

Emre Colak oyundan çıkıyor ve yerine Ayhan Akman oyuna dahil oluyor. (87)




gol sahipleri

Emmanuel Eboué golü attı. (dakika 33)

Johan Elmander attı. (dakika 41)

Felipe Melo attı (dakika 66)

alex (dakika 90+2)



Tebrikler cimbom'um :) :alkis
 
  • Beğen
Tepkiler: alpay533, ufosin, arslansem ve 4 diğerleri


Kingmortall

Kingmortall

Üye
bu kadar da bi takım ezilmez ki kardeşim ilk yarıda pozisyon vermedik ikinci yarıda 10 dakika toparlanır gibi oldu fenerbahçe ama kontrolü elimizden bırakmadık gol pozisyonu bile vermedik neredeyse ve liderlik bizim :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful, Burak ve India
India

India

Üye
bu maçın hakkı 3-1 değildi feneri sahaya gömdük resmen belki 7 bile atardık ama sağlık olsun tebrikler iki takıma
 
  • Beğen
Tepkiler: Revengeful ve Burak
haltie

haltie

Üye
fenerbahçenin 1 gol pozisyonu var oda gol mü olmuş :ohannes:
 
  • Beğen
Tepkiler: arslansem, Revengeful ve Burak

Revengeful

Emekli Yönetici
ilk 25 dakika atamadık ona şaşıyorum :D
 
  • Beğen
Tepkiler: India ve Burak
greenmile

greenmile

Üye
Sevinin her zaman olmaz bu.. boyle bi fenerden gol yiyorsaniz kadikoyde yine husransiniz gencler :)






(Bu mesaj Galaxy Mini ile gönderilmiş olabilir.)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Sevinin her zaman olmaz bu.. boyle bi fenerden gol yiyorsaniz kadikoyde yine husransiniz gencler :)







(Bu mesaj Galaxy Mini ile gönderilmiş olabilir.)

kadıköyde böyle oynarsak yine siz galibiyeti rüyanızda görürsünüz :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: India ve Burak
greenmile

greenmile

Üye
Beyler şakayı bi yana bırakırsak bugün gerçekten iyiydiniz ve hak ettiğiniz bir galibiyet aldınız.Bizim hücumda çoğalamama sorunumuz var devre arası forvet şart.Tüm galatasaraylı kardeşlerimi tebrik ederim,seyircinizde iyiydi.Rakiple uğraşmayınca kendi takıma pozitif olarak yansıyor umarım her takımın taraftarı bugünkü gibi sadece kendi takımını destekler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ve Kingmortall
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Galatasaray bizden çok daha istekli ve azimliydi . İlkyarı müthiş bir baskı ve neticesinde gelen 2 gol vardı ...
2.yarıda ise maç ortada geçti ve nitekimde Galatasaray 3-1 gibi net bir skorla galibiyeti hak etmiştir . Tebrik ediyorum ...

1319 gün sonra Galatasaray mağlubiyeti yaşadık , 59 hafta sonra Galatasaray lider olabildi ...
 
  • Beğen
Tepkiler: Praetor ve Burak
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Beyler şakayı bi yana bırakırsak bugün gerçekten iyiydiniz ve hak ettiğiniz bir galibiyet aldınız.Bizim hücumda çoğalamama sorunumuz var devre arası forvet şart.Tüm galatasaraylı kardeşlerimi tebrik ederim,seyircinizde iyiydi.Rakiple uğraşmayınca kendi takıma pozitif olarak yansıyor umarım her takımın taraftarı bugünkü gibi sadece kendi takımını destekler.

teşekkür ederiz fenerli kardeş (h)
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
:alkis tebrikler aslanlarımıza
 
  • Beğen
Tepkiler: India, Tuba.Erva ve Burak
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Galatasaray bizden çok daha istekli ve azimliydi . İlkyarı müthiş bir baskı ve neticesinde gelen 2 gol vardı ...
2.yarıda ise maç ortada geçti ve nitekimde Galatasaray 3-1 gibi net bir skorla galibiyeti hak etmiştir . Tebrik ediyorum ...

1319 gün sonra Galatasaray mağlubiyeti yaşadık , 59 hafta sonra Galatasaray lider olabildi ...

bu başlangıç daha kadıköyde böyle oynarsak orda 4 5 atmak içten bile değil :d:
 
haltie

haltie

Üye
Ama şu da bir gerçek fenerbahçeli arkadaşlar her zaman ki gibi büyük konuştular maçlar her türlü sonuca gebedirler.Fenerbahçe zamanında sigmadan 7 tane yemiş gelmiş bir maç sonra galatasarayı yenmişti.Maçlardan önce böyle konuşmaları doğru bulmuyorum o yüzden.Galatasarayı tebrik ederim kendi adıma.
 
  • Beğen
Tepkiler: ssercan, Burak, Revengeful ve 2 diğerleri
greenmile

greenmile

Üye
bu başlangıç daha kadıköyde böyle oynarsak orda 4 5 atmak içten bile değil :d:


spiker ikide bir diyordu ama şuan hatırlamıyorum 1000 küsür gün dile kolay gökhan,kadıköyde sen bu topun yarısını oynayamassın.Sizinki itici güç bizimki ne?:D Bu yüzden bu iş burda kalır:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Kingmortall
'PESIMIST'

'PESIMIST'

Üye
hele şükür.:)
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
tebrıkler galatasaray.:good:
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak ve Revengeful
Kingmortall

Kingmortall

Üye



spiker ikide bir diyordu ama şuan hatırlamıyorum 1000 küsür gün dile kolay gökhan,kadıköyde sen bu topun yarısını oynayamassın.Sizinki itici güç bizimki ne?:D Bu yüzden bu iş burda kalır:)

maçtan önce aynısını siz diyodunuz yok ezeriz yeneriz herzamanki gibi boşuna sevinmeyin diyodunuz aha bizde aynısını diyoruz size böyle oynarsak orda yeneriz belki 4 belki 5 atarız :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
    Konu Sahibi
maçtan önce aynısını siz diyodunuz yok ezeriz yeneriz herzamanki gibi boşuna sevinmeyin diyodunuz aha bizde aynısını diyoruz size böyle oynarsak orda yeneriz belki 4 belki 5 atarız :naughty:

çok net hatırlıyorum maçtan günler önce 7-0 yenmekten söz edenler vardı fener cephesinde :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt