Fring v4.03(12) S60v5 SymbianOS9.4 Signed

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Teşekkürler Halit abi :)
 


haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sende sağol mert kardeşim
 

dejawu_10

Üye
teşekkürler
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Eyvallah
 
mraz

mraz

Üye
olsa çok güzel bi uygulama olurdu denedim fakat görüntülü görüşme olmuyor onuda bırakın pc de msnemden mesaj yolluyorum fring yüklü 5800 a ona da hata veriyor..hayal kırıklığı:((
 
morty

morty

Üye
görüntülü görüşme yok arkadaşım bunda adamlar kendi ülkelerine göre yapıyor programları
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
görüntülü görüşmede problem var şuan diğer özelliklerinin çalışmasından ötürü program duruyor.

sizlerde sağolun
 

rapboi

Üye
yeni okuyacaklar için 07.10.2010 saat 01:09 yazıyorum fring skype protokolunu banladı.Kanunsal yönden anlaşamadılar.telden daha once super kalitede skype protokolu üzerinden goruntulu gorusme yaptım wifi aracılıgı ile.ama maalesef kısa sürdü lütfen daha dikkatli ve nokta atışı forum haline gelebilmek adına önce deneyelim.iyi forum
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
konu başlığı düzenlendi.konu açıldığında sorun yoktu.skype olmadan fringi kullanmaya devam edebilirsiniz:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt