yeni okuyacaklar için 07.10.2010 saat 01:09 yazıyorum fring skype protokolunu banladı.Kanunsal yönden anlaşamadılar.telden daha once super kalitede skype protokolu üzerinden goruntulu gorusme yaptım wifi aracılıgı ile.ama maalesef kısa sürdü lütfen daha dikkatli ve nokta atışı forum haline gelebilmek adına önce deneyelim.iyi forum