fp2 güncelleme yapamiyorum :(

  • 2 Ekim 2012
  • 1575 Okunma
  • 23 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. beyler ben güncelleme yapamıyorum *#0000# yaptıgım zaman hiçbir güncelleme yok diyo yazılım güncellemelerinde gözüküyor ama ondada işleniyor yazısı gelip gidiyo yani güncelleme yapmıyor
     


    Yazan: crazy_oruc
  2. benim telefonumda 603 ve güncelleme görünmüyor.ne olacak şimdi ?? :hmmm
     
  3. mecbur bilgisayardan yapacağız :(
     
  4. oviyi bilgisayara yükledim.ordanda güncellemeleri kontrol ettim ama görünmüyo yinede.sadece CNN ve microsoft apps görünüyo
     
  5. navifirm ile yap. Bende bilgisayar yok :(
     
  6. navifirm ile nasıl yapılacağını bilmiyorum
     
  7. Bende de aynı sorun var bekleyelim bakalım biraz.
     
  8. Sabredin beyler 5800 v60 dada böyle olmuştu :)
     
  9. benim 5800 v60 i hala gormuyor en sonunda sinirlendim product code degistirdim aninda gordu numaralara gore dagitiliyordur dostum gelir bir iki gune bende bu sabah yukledim gercekten guzel yukleyince iphone hissi aliyorum sende alicaksin :) symbian symbian olali boyle guncelleme gormedi :)
     
  10. Arkadaşlar Nokia Suite ve Nokia Software Updater kullanın.Ben de 603 kullanıyorum.Software Updater den hallettim. Telefondaki yazılım güncelleyicide gözükmüyor.Navifirm'e gerek yok. Microsoft yazılımını yüklemeye gerek ve 45 mb ram hafızasını işgal etçek :D
     
  11. Bazı sorunlar olduğundan nokia güncellemeyi geri çekti. Düzeltince kısa zamanda koyarlar merak etmeyin
     
  12. hâlâ gözüküyor ama :hmmm
     
  13. slm dün nokia 701 e fp2 yi güncelledim ama hiç memnun değilim. 701 fp2 sorularım için yardım edecek arkadaş yokmu? 1. sorum ön kameraya geçiş için fp1 de dokunmak için simge vardı bunda yok varsa nerede? ve2. sorum 6 mp ile 8 mp foto. çekitikten sonra çekilen resime zoom yapıyorum ama görüntü kötü ve bulanık nasıl düzeltebilirim
    not: orjinal fp1 e nasıl dönerim geri dönüş varmı nasıl? acil yardım
     
  14. soft format atmadan önce fp2 güncellemesi görünüyordu ama format attıktan sonra güncelleme yok dedii ne zaman gelir acaba???
     
  15. muhtemelen bir sıkıntı olmuş ve o yüzden geri çekmiştir, düzeltilince tekrar yayınlanır.
     
  16. anladım teşekkür ederim :)
     
  17. nasıl ya. Biz ne yapacagız illa flash mı atacagız. oof nokia oof
     
  18. Arkadaşlar online görüşme yaptım nokia ile. Fp2 de bazı sıkıntılar varmış yazılımsal. Sıkıntılar giderildikten sonra tekrar yayımlanacak!
     
  19. şu an navifirmde 603 için güncelleme var mi? Biri bakabilir mi lütfen :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/11/2018 - 05:43