tamamdır beyler güncelleme bitti herşey oldu süper vallayeni tema efekti var kenardaki çizgi daha kullanılmıyor samsungdaki gibi olmuş. seçenekler kısmı resmdeki gibi deişmiş

beyler harika oldu şimdi webi test ediyorum . briazdn resim atarm![]()

arkadaşlar size şunu söylüyorum gözle görülür bir fark kesinlikle var fp1 de o kadar söylüyorum işkence görüyomuşuz meğer
çoğu videolarıda rahatlıkla açıyor
bendede göründü güncelleme arkadaşım ? Türkçe mi onu soyle barı![]()
Telefon şarzı az şarzda iken güncellemeyı yapsam sıkıntı olur mu ? Acep![]()
