FP1 'i yüklemek İsteyen İçeri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
FP1 'i yüklemek İsteyen İçeri
Arkadaşlar *#0000# yapın. Ondan sonra 3 çizgi yani seçeneklere girin güncellemeleri kontrol et e bas güncellemeyi bulucak yükle de. Ben şimdi yükledim güncelleme türkçedir. Hiçbir problem yok yükleyebilirsiniz :)
 


catdog136

catdog136

Üye
Bende update dosyası paylaşıldı sandım..
 
Polymath

Polymath

Üye
tamam sen yapda bakalım sonuçlarına göre yaparız kardeş :D
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
aynen şuan yarıyı biraz geçti sizin için telefonumu riske attım :D hernyse nasıl yapılcağını söyledim yapıp yapmamak size kalmış şuan yüklüyorum bi bitsin bilgilendircem..
 
Polymath

Polymath

Üye
Birde sorunsuz güncellenirse resimleri koymayı unutma. İzlenimlerini vs. Ben dediklerini yaptım yinede güncelleme gözükmedi bende :D
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
tamamdır beyler güncelleme bitti herşey oldu süper valla :D yeni tema efekti var kenardaki çizgi daha kullanılmıyor samsungdaki gibi olmuş. seçenekler kısmı resmdeki gibi deişmiş
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
tamamdır beyler güncelleme bitti herşey oldu süper valla :D yeni tema efekti var kenardaki çizgi daha kullanılmıyor samsungdaki gibi olmuş. seçenekler kısmı resmdeki gibi deişmiş


SS koy SS :D :D
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
beyler harika oldu şimdi webi test ediyorum . briazdn resim atarm :D
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
arkadaşlar size şunu söylüyorum gözle görülür bir fark kesinlikle var fp1 de o kadar söylüyorum işkence görüyomuşuz meğer

çoğu videolarıda rahatlıkla açıyor
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
arkadaşlar size şunu söylüyorum gözle görülür bir fark kesinlikle var fp1 de o kadar söylüyorum işkence görüyomuşuz meğer

çoğu videolarıda rahatlıkla açıyor

Laaaaa ss koy artık
 
Polymath

Polymath

Üye
bendede göründü güncelleme arkadaşım ? Türkçe mi onu soyle barı :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Telefonda göründüyse Türkçe dir.
 

MücahitTokgöz

    Konu Sahibi
siz şu ss koyma programının adını söylermsnz mağazadayım şuan
 
sonerrap

sonerrap

Üye
bende güncelliyorum 701i bakalım 1.3 ghz oldugunu nasıl anlıcaz
 
Polymath

Polymath

Üye
Telefon şarjı az şarjda iken güncellemeyı yapsam sıkıntı olur mu ? Acep :)
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Best screensnap programın adı

---------- Eklendi @ 12:03:51 ---------- Yazıldı @ 12:03:24 ----------

Telefon şarzı az şarzda iken güncellemeyı yapsam sıkıntı olur mu ? Acep :)

olmaz kardeşim hatta daha iyi
 
Polymath

Polymath

Üye
Bende başladım güncellemeye haydi hayırlısı :D 603 teli olanlar arkadaşın anlattıığını yaparsanız güncelleme gözüküyor. :)

edit: Batarja şarjı az olduğu için güncelleme başlamadı uyarı verdi. şarj olmasını beklıyecegım :D
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
701 cihazda göründü şimdi güncelliyorum hadi bismillah
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt