Bugün neyi alcağımız belli olacakalırsınız bi zaman acele etmeyin yav hem size çıkınca çok fena ezilecez biz

Bugün neyi alcağımız belli olacak![]()

Fp1 Lite gelecek bizlere .c6 01 e Yok muymuş?
İşlemci konusunda ne diyorsun ? Bence 800 olmaz .kırpmayacaklar bizde bence. Nasıl iphone 3gs ios5 i kaldırıyor onun gibi.
