Forumdan bir istek ..! Bakarmısınız ???

Sponsorlu Bağlantılar

Bu isteğin uygulanmasını düşünenler ? ?

  • Evet haklı olabilirsin . Katılıyorum .

    Kullanılan: 8 50.0%
  • Hayır katılmıyorum kesinlikle . Tatsızlık olabilir .

    Kullanılan: 6 37.5%
  • Bilmiyorum ..

    Kullanılan: 2 12.5%

  • Kullanılan toplam oy
    16
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Forumdan bir istek ..! Bakarmısınız ???
Ben düşündüm ve böyle bir istekte bulunmak istedim .
Dikkat ettimde forumda butonu sadece konu açan üyelerde kullanılıyor . Ben buna bir ek olarak bir değişiklik düşündüm ve istekte bulunmaya karar verdim . Bu
butonu sadece konu açıldığı zaman konuyu açan kişilere verilmesin . Buna bir değişiklik gelmesini istedim . Benim isteğim butonu artık yorum yapanların üzerinede verilsin . Yani şöyle diyim bir üye bir konu üzerinde size yardımcı oldu ve diyelimki o üyenin hiç bir konusu yok . ( Belkide sadece konu açanlara teşekkür edilmiyordur orasını görmedim veya görememişte olabilirim . ) Devam ediyorum -- Ve yardım eden kişiye yaptığı yorum üzerine teşekkür etmek istiyoruz . İşimize katkıda bulunmuş olabilir . Çözemediğimiz bir konuda gerekli bilgileri vermiş olabilir .. Yaptığı yorumlara teşekkür vermek güzel birşey olucaktır .. Düşünülürse belkide bunların üzerine yoruma teşekkür ettiği zaman sebebini de yazmak zorunlu olunabilir .. ( Fazla teşekkür edilmemesi dahilinde ) Benim böyle bir düşüncem var vede güzel bir düşünce olduğunu düşünüyorum :) Ve bunu düşünmüş olanlar veya şimdi benim bütün düşüncemi okumuş olanlar bu konu altında görüşlerini bildirebilirler .. Ayrıca ankete de oy verilmesini istiyorum .. Adminlere veya yetkileri varsa diğer forum yöneticilerine sesleniyorum .. Söyleceklerim ve isteğim bu kadardır :) :) Teşekkürler okudunuz için :bigstar:
 
  • Beğen
Tepkiler: justice4ewer, Beratt_2121 ve manga.21


Kingmortall

Kingmortall

Üye
ilginç bir öneri :hmmm
 
futbol123

futbol123

Üye
evet olabilir:hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
bence şuanki durum bozulmasın x)
 
Romantico

Romantico

Üye
Kesinlikle olmalı. Ne güzel yardım yorumları var adam yazmış geçmiş gibi oluyor.
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Bencede kesinlikle olmalı .

--------------- Ekleme ---------------

Konuya bakanlardan ricam istek hakkında düşünceleri varsa yorum yapmaları vede ankete oy vermeleri .
Çünkü bu isteğin oy karşılığında uygulamaya geçebileceğini düşünüyorum ve tabikide gerekli yetkileri olan yöneticilerinde düşünceleri sayesinde .
Neden diye sorucak olursanız bu isteğin uygulanmasını veya görüşülmesini çok istiyorum gibi birşey :):)
 
celibar

celibar

Üye
bence de böyle bir sistemin olması güzel olur.kişiler daha aktif olur.
 
Aziz™

Aziz™

Üye
ben bu karmaşık metni pek anlyamadım..:hmmm
daha açıklayıcı öz ve sade bir şekilde düzenleyebilirsin metni..
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
Aziz™;2349056' Alıntı:
ben bu karmaşık metni pek anlyamadım..:hmmm
daha açıklayıcı öz ve sade bir şekilde düzenleyebilirsin metni..
kardeşim demek istiyoki mesajla yardım edenlerede teşekkür edilsin gibi
 
Aziz™

Aziz™

Üye
böyle birçok forum gördüm ve inanki hiçte güzel olmaz.özellikle bizim forumun dizaynı açısından hoş durmaz..
gene bu bir öneri iyi veya kötü şekilde değerlendirilir ama bana göre şimdiki hali gayet iyi
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Daha önce de böyle bir istekte bulunulmuştu ...
Bence gerekmez, teşekkür sayısı bana kalırsa hiçbir şey ifade etmiyor ...
Paylaşımın kalitelidir ama adam teşekkür etmedi diye paylaşımın kalitesi düşmez ...
Onun yanı sıra suistimal gözle görünür derecede artacaktır, bir sürü üye akıllı davranıp sahte üyeliklerle kendine teşekkür edip emeksiz bir yerlere gelmeye çalışacaktır ...
Bana kalırsa bu sistem olacağına teşekkür butonu kalksın daha düzenli olur ...
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Aslında güzel fikir ve daha öncede konuşulmuştu.Bana kalırsa olmaması yönünde.Çünkü üyeler sahte üyeliklerle , post yerine bukez de teşekkür kasacak.Bu tür durumlarda haliyle bunu yapanların tespiti zorlaşıyor çünkü üye sayısı 1.500.000 u geçti.
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Aslında olsa çok iyi olur diye düşünüyorum ..
Ayrıca olmaz diye düşünenler muhtemelen işte kargaşa yaşanır tatsızlık olur aksilik çıkar karışık olur gibi şeyler :)
Ama şuda varki bu öneri - istek uygunlanma kararı alırsa ..
O zamanda cabaları düşünülür .. Konu hakkında tartışılabilir .. Görüşülebilir . Bunlar zor şeyler değil açıkçası :)
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Aslında güzel fikir ve daha öncede konuşulmuştu.Bana kalırsa olmaması yönünde.Çünkü üyeler sahte üyeliklerle , post yerine bukez de teşekkür kasacak.Bu tür durumlarda haliyle bunu yapanların tespiti zorlaşıyor çünkü üye sayısı 1.500.000 u geçti.

Peki buna herhangi bir çözüm yokmu ? Bende zaten öyle düşünüyorum bir yönden .. Fakat konu içerisinde belirtmeyi güzel bir dilde belirtmeyi unutmuşum .
Bunun içinde herhangi bir önlem gibi birşey yapılabilir olabilir diye düşünmüştüm .

--------------- Ekleme ---------------

Aziz™;2349056' Alıntı:
ben bu karmaşık metni pek anlyamadım..:hmmm
daha açıklayıcı öz ve sade bir şekilde düzenleyebilirsin metni..

kardeşim demek istiyoki mesajla yardım edenlerede teşekkür edilsin gibi

Bunu bende yapabilirdim .. Fakat ben konuyu güzel bir şekilde anlatmaya ve görüşmeye çalıştım ki öyle güzel bir konu olsunki kayda değere alsınlar diye .. :oke: :bigstar:
 
Nedved

Nedved

Emekli Yönetici
Şuan için herhangi bir çaresi yok.Gerekli önkoşul , yöneticilerin dikkatine kalmıştır.Üyelerin mesajlarının sık sık incelenmesi gerekir.
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Şuan için herhangi bir çaresi yok.Gerekli önkoşul , yöneticilerin dikkatine kalmıştır.Üyelerin mesajlarının sık sık incelenmesi gerekir.

Evet olabilir .
Ayrıca konuya bakanlardan tekrar ricam olucak ankete oy verilmesi ve tabi istekleri dahilinde varsa düşündükleri yorum olarak belirtmeleri .

Şu ana kadar sadece 6 oy var ve 66 bakış var .
 
everest11

everest11

Üye
mantıklı degıl kardes
 
Rich4arD

Rich4arD

Üye
    Konu Sahibi
Konuyla ilgilenen başka birileri yokmu acaba ?
Yönetici falan ADMİN falan ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt