Rich4arD
Üye
Forumdan bir istek ..! Bakarmısınız ???
Ben düşündüm ve böyle bir istekte bulunmak istedim .
Dikkat ettimde forumda butonu sadece konu açan üyelerde kullanılıyor . Ben buna bir ek olarak bir değişiklik düşündüm ve istekte bulunmaya karar verdim . Bu butonu sadece konu açıldığı zaman konuyu açan kişilere verilmesin . Buna bir değişiklik gelmesini istedim . Benim isteğim butonu artık yorum yapanların üzerinede verilsin . Yani şöyle diyim bir üye bir konu üzerinde size yardımcı oldu ve diyelimki o üyenin hiç bir konusu yok . ( Belkide sadece konu açanlara teşekkür edilmiyordur orasını görmedim veya görememişte olabilirim . ) Devam ediyorum -- Ve yardım eden kişiye yaptığı yorum üzerine teşekkür etmek istiyoruz . İşimize katkıda bulunmuş olabilir . Çözemediğimiz bir konuda gerekli bilgileri vermiş olabilir .. Yaptığı yorumlara teşekkür vermek güzel birşey olucaktır .. Düşünülürse belkide bunların üzerine yoruma teşekkür ettiği zaman sebebini de yazmak zorunlu olunabilir .. ( Fazla teşekkür edilmemesi dahilinde ) Benim böyle bir düşüncem var vede güzel bir düşünce olduğunu düşünüyorum
Ve bunu düşünmüş olanlar veya şimdi benim bütün düşüncemi okumuş olanlar bu konu altında görüşlerini bildirebilirler .. Ayrıca ankete de oy verilmesini istiyorum .. Adminlere veya yetkileri varsa diğer forum yöneticilerine sesleniyorum .. Söyleceklerim ve isteğim bu kadardır
Teşekkürler okudunuz için 
Dikkat ettimde forumda butonu sadece konu açan üyelerde kullanılıyor . Ben buna bir ek olarak bir değişiklik düşündüm ve istekte bulunmaya karar verdim . Bu butonu sadece konu açıldığı zaman konuyu açan kişilere verilmesin . Buna bir değişiklik gelmesini istedim . Benim isteğim butonu artık yorum yapanların üzerinede verilsin . Yani şöyle diyim bir üye bir konu üzerinde size yardımcı oldu ve diyelimki o üyenin hiç bir konusu yok . ( Belkide sadece konu açanlara teşekkür edilmiyordur orasını görmedim veya görememişte olabilirim . ) Devam ediyorum -- Ve yardım eden kişiye yaptığı yorum üzerine teşekkür etmek istiyoruz . İşimize katkıda bulunmuş olabilir . Çözemediğimiz bir konuda gerekli bilgileri vermiş olabilir .. Yaptığı yorumlara teşekkür vermek güzel birşey olucaktır .. Düşünülürse belkide bunların üzerine yoruma teşekkür ettiği zaman sebebini de yazmak zorunlu olunabilir .. ( Fazla teşekkür edilmemesi dahilinde ) Benim böyle bir düşüncem var vede güzel bir düşünce olduğunu düşünüyorum
Ve bunu düşünmüş olanlar veya şimdi benim bütün düşüncemi okumuş olanlar bu konu altında görüşlerini bildirebilirler .. Ayrıca ankete de oy verilmesini istiyorum .. Adminlere veya yetkileri varsa diğer forum yöneticilerine sesleniyorum .. Söyleceklerim ve isteğim bu kadardır
Teşekkürler okudunuz için 


