Forumda yazılar çamur gibi

Sponsorlu Bağlantılar

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
kelimelerin üst kısımları silinik hala
 


Esendağlı

Esendağlı

Üye
Çok kalitesiz ve özensiz bir görünüm oluştu sitede.
 
ismail

ismail

Üye
bende de var ctrl+f5 yaramadı
 
Ozan

Ozan

Admin
Ekran görüntüsü atma şansınız var mı lütfen bir bakayım ? Bir de kullandıgınız işletim sistemi / cihaz / internet tarayıcı bilgilerini verirseniz sevinirim.

Ancak o sekilde çözebilirim.
 
ANIL

ANIL

Admin
Chrome 37'den kaynaklanan bir durum sanırım. 37 sürümü ile yeni font sistemine geçildi fakat genel font sorunları ortaya çıktı. Genel olarak sorunun çözülmesi için Chrome üzerinde DirectWrite ayarını kapatmak sorunu çözüyor. Fakat MaxiCep üzerinde son font değişikliğine bir etkisi olmuyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
Ozan

Ozan

Admin
Şimdi dener misiniz arkadaşlar ?
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman

ErenMSC

Üye
@Ozan %110 Zoomda fontlar çamur, 125 zoomda düzeliyor.
 
0MG90

0MG90

Üye
Bende hala aynı
 
Ozan

Ozan

Admin


Bu linkte yazılar nasıl arkadaşlar peki aynı sekilde kötü mü görünüyor ? Aynı font çünkü
 
0MG90

0MG90

Üye


Bu linkte yazılar nasıl arkadaşlar peki aynı sekilde kötü mü görünüyor ? Aynı font çünkü
Hayır buradaki normal
 
ismail

ismail

Üye


Bu linkte yazılar nasıl arkadaşlar peki aynı sekilde kötü mü görünüyor ? Aynı font çünkü
gayet net ordaki
 
Ozan

Ozan

Admin
Şimdi nasıl mesaj içerisindeki yazılar, net mi ? Sadece mesajlar içerisindeki yazılarda bir düzenleme yaptım site geneli degil de yazılan bu mesaj gibi mesajlara bakın normal mi ?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
0MG90

0MG90

Üye
Şimdi nasıl mesaj içerisindeki yazılar, net mi ? Sadece mesajlar içerisindeki yazılarda bir düzenleme yaptım site geneli degil de yazılan bu mesaj gibi mesajlara bakın normal mi ?
Bu yazıdaki net
iPad-Chrome'da sorun yok ama Pc-Chrome'da yazılar berbat gözüküyor
 
Ozan

Ozan

Admin
PC chrome da şu an hala bu yazılar kötü görünüyor yani ? Aynı font ve aynı boyut buradaki konuyla orada net burada mı bozuk ?
 
  • Beğen
Tepkiler: -Börteçine-
ANIL

ANIL

Admin
Bu yazıdaki net
iPad-Chrome'da sorun yok ama Pc-Chrome'da yazılar berbat gözüküyor

chrome://flags/ bölümüne girip DirectWrite'ı Devre Dışı Bırak bölümünü etkinleştirip tekrar kontrol edebilir misin?
 
  • Beğen
Tepkiler: Reşwan
0MG90

0MG90

Üye
chrome://flags/ bölümüne girip DirectWrite'ı Devre Dışı Bırak bölümünü etkinleştirip tekrar kontrol edebilir misin?
Bunu yaptım düzeldi şu an yazılar
PC chrome da şu an hala bu yazılar kötü görünüyor yani ? Aynı font ve aynı boyut buradaki konuyla orada net burada mı bozuk ?
Evet kötü görünüyordu, ANIL'ın dediğini yaptım düzeldi ama verdiğiniz linkteki yazılar normal, kötü gözükmüyor yani
 
ismail

ismail

Üye
Şimdi nasıl mesaj içerisindeki yazılar, net mi ? Sadece mesajlar içerisindeki yazılarda bir düzenleme yaptım site geneli degil de yazılan bu mesaj gibi mesajlara bakın normal mi ?
ben yandexte bişi yapmadım. konulardaki mesajlar gayet net şuanda ama mesela sol tarafta nick kullanıcı bilgisi oluyor ya orası net değil
 


Üst Alt