Forumda Tanıdığım En Boş İlkOkullu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
N1C<-lazımdeğil

N1C<-lazımdeğil

Üye
Forumda Tanıdığım En Boş İlkOkullu

Bugüne kadar gördüğüm en boş üye : SeniGördüm

 


Joker.

Joker.

Üye
Yaş ayrımı yapmasanız bende bir ilkokul öğrencisiyim.
 
Symbianize

Symbianize

Üye
Aynen boslugun ilkokullusu olmaz bos her zaman bostur yasi 30 bile olda
 
Raptor_tr

Raptor_tr

Üye
:hmmm çaaaaat! 'Akıl yaşta değl baştadır' atasözü bu konuyu neticelendirmek için gereken anlam ve önemi (bi bakıma) taşımaktadır.
 
Metin MF

Metin MF

Üye
ben siteye 6. sınıftayken kayıt olmuştum şimdi lise 3. sınıftayım :) hey gidi günler hey
 
FeC!

FeC!

Üye
Bygolsime :kop2:
 
  • Beğen
Tepkiler: spy ghost

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Diğer üyelerimizi küçümseyen-aşağılayan konular açmak/ paylaşımda bulunmak yasaktır!
:locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt