@Safak
Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
maxıcep yazısı rengı beyaz olursa tasarım ve estetik daha güzel olur
Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.
dip not tarayıcıyı küçültünce böyle oldu kullandığım tarayıcı edge pcEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
maxıcep yazısı rengı beyaz olursa tasarım ve estetik daha güzel olur
böyle daha iyi sankiMesajlar böyle ayrı mı duracak acaba hepEskisi gibi birleşse ya
o kadarda takılmamak lazım böyle iyi geldi bana bunu duruma gore ilerleyen zamanlarda müdahale etmek daha uygun olurMesaj kalabalığı oluyor sanki böyle flood gibi
Online durum bilgisi.Profil fotoğraflarının sağ altındaki ikon nedir acaba![]()
