Forum Kültürü bitmiş arkadaş :(

    Konu Sahibi
Forum Kültürü bitmiş arkadaş :(
maalesef üzülerek görüyorum ki forum kültürü ülkemizde %0.95 oranına düştüğünü görmekten büyük üzüntü duyuyorum benim bu dediğimi çoğu kimsenin anlamasını bile beklemiyorum çünkü 2000li yıllarda ilk forumlarda hem üye hem de yöneticilik yapmış biri olarak eskiyle yeniyi karşılaştırma fırsattı bulabiliyorum eskiden bir konu açtıysam bir saatte 500+ okunma 57+ cevap geliyordu açtığım konu 5 dakika içinde yayınlanıyordu (facebook tan önceki dönem) şimdi 10 konu açınca 27 28 saatte anca yayınlanıyor maalesef forum kültürümüzü kaybetmek üzereyiz www.maxicep.com da olmasa interneti kapatırım arkadaş :/
 

MAERKEK

Admin
Hakikaten öyle oldu nerede o eski paylaşımcı üyeler . Ben 18 yaşındayım akranlarım forumunun f sini bile bilmiyorlar . Anca sosyal medya da o ne yapmış bu ne yapmış gibi boş işlerle meşguller . Birilerine faydalı olalım kafası artık bitti veya bitirdiler . Bu gençliği hazıra alıştıranlar utansın. Önceki çok paylaşım yapanlar da sıkıldı artık . Bakmıyorlar
Hakikaten öyle oldu nerede o eski paylaşımcı üyeler . Ben 18 yaşındayım akranlarım forumunun f sini bile bilmiyorlar . Anca sosyal medya da o ne yapmış bu ne yapmış gibi boş işlerle meşguller . Birilerine faydalı olalım kafası artık bitti veya bitirdiler . Bu gençliği hazıra alıştıranlar utansın. Önceki çok paylaşım yapanlar da sıkıldı artık . Bakmıyorlar
 
Tepkiler: Emrevitus89

MaxipmaN

Üye
kemik üyeler olsun gerisi fasa fisodur
 
Tepkiler: Baydırman ve MAERKEK

hançer

Üye
kesinlikle katılıyorum, facabook ve türevi sosyal medya araçlarının artması forumların önemini yitirmesine sebep oldu.
 
Tepkiler: teknolojibaronu

Baydırman

Moderator
fasa fisolar olsun gerisi kemik üyelerdir
 
Tepkiler: MaxipmaN

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
banane
forum yöneticileri düşünsün
 
Tepkiler: Baydırman