Bizde açıkcası böyle bir geri dönüş bekliyorduk, yoksa yapılan bir davranıs sizin olsada/olmasa da üzerinize kalmıstı, biz zaten bir seferlik bir araştırma yada baska bir yaptırım yapmadık, tekrarı durumunda gerekli uyarılar yapılacaktı ancak bunu bir haklı savunma olarak görerek, konuyu kaldırıyorum.
Konuda da dedigim gibi o gün yaşanan olayı kim üye olmus hangi mail adresi ile olmus vb. gibi detayları ben bilmedigimden dolayı, diğer arkadas bu sekilde yorumlayıp baslık açmış, elbette ki siz sorumlu değilseniz sizin için kötü bir durum olur tabiki, duyarlılığınızdan dolayı tesekkur ederiz. Açıklamanız beni bu konuda tatmin etti.
İyi calismalar, Kolay gelsin.