forum danışmanlık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
forum danışmanlık
arkadaşlar forum bünyesinde birçok arkadaş gayret içerisinde paylaşımda bulunmakta birçoğu karışıklıktan doğan hatalarla dikkat çekmemektedir. Buraya gelen acil ihtiyacı olan arkadaşlarımız ya bulamadığını düşünerek çıkmakta yada yeni konu açarak 'acil program lazım' demektedir. Ben yıllardır bu forumda birçok telefon için incelemeler yaptım forumu iyi tanıdım. Çorbada tuz misali bir katkıda bulunmak için bir hizmet başlatıyorum Bana ihtiyacınız olan programı söylerseniz size en kısa zamanda forum içi link verebilirim. Yani bi tür danışmanlık hizmeti. Ama lütfen yorum yada tsk olmasın iyi forumlar
 
Tepkiler: Esendağlı

SymbianHacker

Kapalı Hesap
iyi bir fikir kardeşim. Konun yeterli ilgiyi görmesi ve bir gün üst konulara geçmesi dileğiyle...
iyi akşamlar
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
evet konu kirliliğini büyük ölçüde azaltabilir
 
benim bir sorum olacak.c6-01 için ispanya operatör sürümüne türkçe dil ekliyorum.ancak yükleyen arkadaşlar ayarlara galeriye ve bazı uygulamalara giremediklerini söylüyor.nerede hata yapıyorum Acaba?
 
    Konu Sahibi
benim bir sorum olacak.c6-01 için ispanya operatör sürümüne türkçe dil ekliyorum.ancak yükleyen arkadaşlar ayarlara galeriye ve bazı uygulamalara giremediklerini söylüyor.nerede hata yapıyorum Acaba?

http://www.maxicep.com/symbian-3-genel/c6-01-guncelleme-gelmis-655203.html
 
genelde link arama işini yeni üyeler yapıyor forumu tanımadıkları için ya da hiç aramayla uğraşmıyorlar girip direk konu açıyorlar hatta bazıları konuları yanlış yere bile açabiliyor dediğin yapılsa güzel olur ama dikkat etceklerini sanmıyorum inşallah başarılı olur
 

serecans

Üye
güzel düşünce hayırlı olsun
 

umur ada

Üye
bende c6-01 için instagram adlı programı arıyorum fakat bulamadım.eğer onun hakkında da yardımcı olabilirseniz sevinirim (instagrama benzer bir programda önerebilirsiniz)
 
    Konu Sahibi
tsk ederim arkadaşlar konu dikkat çekerse daha başarılı olur bu senin benim meselem değil bu forumda kirlilik olmasın diye emek çaba.. Bu arada cevapladığın için tsk ederim
 
Yazılım Desteğe Açmış Olduğum Bu Konuda Java Oyunları Açamamdan Bahsetmiştim. Bir Arkadaş Yardımcı Olmaya Çalıştı Ama Konu Çözülmedi. Burayada Tekrar Konu Açmaktansa Bu Konuya Yazmayı Uygun Buldum.

Yardımlarınızı Bekliyorum
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap

bu sayfada JAVA FİX diye bir mod var dostum işini görebilir rofs2 , rofs3 yapılacak
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/s-3-belle-modlari-evet-sonunda-tum-belle-modlari-burda-608022.html
 


bu sayfada JAVA FİX diye bir mod var dostum işini görebilir rofs2 , rofs3 yapılacak
http://www.maxicep.com/s-3-sistem-modlama/s-3-belle-modlari-evet-sonunda-tum-belle-modlari-burda-608022.html

Bir Bilgisayarım Yok Malesef Kardeşim Bunu Direk Cepten Yapabileceğim Bir Yöntem Yokmu?
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
maalesef yok dostum sen bana yükleyemediğin bir tane jar dosyası yolla bakalım çalışcak mı
 

hizan

Üye
cepten yapamazsın.
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
çözüm araştırıyorum. Akşama olumlu yada olumsuz mutlaka cevap yazacağım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...