formatı d ye atmak

    Konu Sahibi
arkadaşlar şu yorumumu iyi okuyun şahsen flash ı takıyorum gerisini o hallediyo bir tanee bile driver yüklemiyorum başım ağrımıyor ekran kartını bile kendi otomatik net takılıysa kendi yüklüyo bu bence herşeye değer win8.1 bir
 
Benim bi tek ekran kartını bulamıyo onu elle yüklüyom
 
    Konu Sahibi
şu an oyun yok pc gerekirse oyunların boyutu kadar dye yer açarım bilgin için sağol
Benim bi tek ekran kartını bulamıyo onu elle yüklüyom
senin format ne
 

redfoxqq

Üye
Arkin pc sine ubuntu yuklemistk butun dosyaları gitti bunu geri getirmenin bi yolu var mı brolar??
 

UpOneTR

Üye
Aynı sorun bende de var. PC kasmasa bile TTNET sağolsun donarak takılarak izletme keyfini bizlere yaşatıyor
Formattan sonra sanmıyorum.
Eski ekran kartimla 4K video izlemistim
Sonra yandı
Konuyu dağıttık defol burdan
 
Tepkiler: The Shadow
    Konu Sahibi
bencede pro ama win7 ultimatenin home göre olan artı yanları kadar çok üstünlüğü yok entrepiseye
 
Tepkiler: The Shadow