fmobi çalışmıyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
fmobi çalışmıyor
uygulamayı açmak için basıyorum açılır gibi yapıyo geri menüye geliyo ne yapmam lazım
 
Qt bileşenlerinin eksiksiz kurulu oldugundan emin ol
 
s60v5 bölümden mi indirdin ? Yada ovi den indir qt sürümü ne şuan ? en az 4.7.3 olmalı
 
Bildiğim kadarıyla fmobi ücretli olmuştu. O yüzden olabilir
 
fmobi yi nerden indirdin link atarmısın
 
evet nereden indirdiğini bi yaz eğer symbian^3 için 4.8 i kurduysan sorun büyük ihtimal ondandir bende öyle bi hata yaptım hala duzeltemedim
 
dostum o qt s60v5 e uyumlu değil ve silinmiyoda sen en iyisi bi hard format bu qt 4.7.3 ü filan kur öyle dene
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...