Flood Hakkında.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
    Konu Sahibi
Flood Hakkında.
az önce Van_hoijdonk dediki bi konuda 5 msj gördüm bende de olmuştu fark ettiniz mi bilmem o internet yavaşladıgı zaman ileti gitmi yo bi an ve bu ileti niye gitmedi diye sürekli basılıyo bende aynısını yapmıştım bilmeden yorum yapmayın

<span style="color:#993399"><span style="font-size:24pt;line-height:100%">bilmem anlata bildin mi</span></span>
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Eğer mesajlar arasında 10 dk varsa veya 20-25 dk böyle birşey söz konusu değildir. Ama üst üste olsa haklısınız..&#33;


Heralde bizde yöneticiysek öyle direk gidipte ceza vermiyoruz inceliyoruz herşeyini ona göre karar veriyoruz. &#33;
 
DeLmIrA

DeLmIrA

Üye
mewzuyu anlamadım ama flood yuzunden cıkmıs galiba
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Kişisel mesajlar yazmak yasak değil mi?
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(FrontmaN &#064; Feb 19 2006, 11&#58;42 PM) [post=282119]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Ki&#351;isel mesajlar yazmak yasak de&#287;il mi?
[/b][/quote]


Editlendi..


Deli_emre61 Uyar&#305;lara ra&#287;men ayn&#305; &#351;ekilde devam etmi&#351;tir ve bize son çare olarak uzakla&#351;t&#305;rma kalm&#305;&#351;t&#305;r.. Gere&#287;i Yap&#305;ld&#305;.&#33;


&#304;yi Geceler..
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
her sitenin bi kuralı var ve o kurallara uyulmalı
 
Salihyet

Salihyet

Üye
kurallara uyarak hareket eden yeni birini görsem bayram yapacam (sözüm meclisten dışarı)
 
BOSCH

BOSCH

Üye
Neden ?
 
HuMuRGaN

HuMuRGaN

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Feb 19 2006, 11&#58;39 PM) [post=282112]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Eğer mesajlar arasında 10 dk varsa veya 20-25 dk böyle birşey söz konusu değildir. Ama üst üste olsa haklısınız..&#33;


Heralde bizde yöneticiysek öyle direk gidipte ceza vermiyoruz inceliyoruz herşeyini ona göre karar veriyoruz. &#33;
[/b][/quote]

bi konuda 5 veya 6 tane msj vardı ve hepsi alt altaydı bundan bahsettigine eminim
konuyu bulamadım 25 dk olabilir yorum yapıyor sonunda herneyse bu konu hakkında daha yazmıyacam
 
van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
<div class='quotetop'>(maskekemal53 &#064; Feb 20 2006, 12&#58;07 AM) [post=282169]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
<div class='quotetop'>(van_hoijdonk &#064; Feb 19 2006, 11&#58;39 PM) [post=282112]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Eğer mesajlar arasında 10 dk varsa veya 20-25 dk böyle birşey söz konusu değildir. Ama üst üste olsa haklısınız..&#33;


Heralde bizde yöneticiysek öyle direk gidipte ceza vermiyoruz inceliyoruz herşeyini ona göre karar veriyoruz. &#33;
[/b][/quote]

bi konuda 5 veya 6 tane msj vardı ve hepsi alt altaydı bundan bahsettigine eminim
konuyu bulamadım 25 dk olabilir yorum yapıyor sonunda herneyse bu konu hakkında daha yazmıyacam
[/b][/quote]


Öyle olanda vardı dediğim şekilde olanda vardı. Arkadaşın dün attığı neredeyse tüm mesajları inceledim ve yaklaşık50&#39;den fazlasını sildim bu şekildeydi..


Ya dostum şunu düşünebiliyor musun yemek zevkleriniz nelerdir konusu ve 2-3 kere farklı zamanlarda atılmış çok güzel yaa diye mesaj bana bunun izahını anlatabilecek var mı?


Gitmek isteyene dur diyecek halimiz yok kendisi bunu istedi bende gerekeni yaptım..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt