Flash Player - P800,P900,P990i vs için.

Sponsorlu Bağlantılar

golgetr

Üye
kardes km 900 arenada da aömıyor jar uzantılı değil bu deosya
 


görkemli01

görkemli01

Üye
Bunun Nokia için olanı yok mu?:off:
 

volkan_67

Üye
merhaba bendede p990i var bende kuramadım, teşekkürler
 
ftsrn123

ftsrn123

Üye
Arkdaşlar uiq3 sistemi için FLASH PLAYER YOKTUR !!....
adobe desteğini çekti SE dne...
 

Revengeful

Emekli Yönetici
süper :good:
 

velvet

Üye
değerli üstadım yüreğine sağlık
 

enddy23

Üye
p990i eski versiyon gerekcesi ileyazılımı yüklemiyor daha günceli varsa paylaşalım lütfen acil pls..
 

sadanpinar

Üye
eline saglık
 

nyc06

Üye
Yemedi abiii napcaz şimci ....

--------------- Ekleme ---------------

yokmu bu flashın jarı marı...
 

gelbenimol28

Üye
berbat hiç biri kurulmuyor
 
behsat50

behsat50

Üye
BU PROGRAM P990i'de
ÇALISMIYOR NEDEN ÇALISIYOR DÌYE YAZIYORSUNUZ.!!!
 

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
294
DarkredBlue61
Silinen Üye 2656843
Cevap
3
Görüntüleme
337
MAERKEK
Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
468
Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978
Cevap
13
Görüntüleme
1K
Silinen Üye 2625978
ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
820
ANIL


Üst Alt