Flash Player - P800,P900,P990i vs için.

Sponsorlu Bağlantılar

aliveli04

Üye
arkadaşım verdigin progra uiq 2 icin p990i desdeklemiyor
 


goktugguzel

goktugguzel

Üye
tşk
 

burcey

Üye
P990ided çalışmıyor
 

xmstx

Üye
çok saol kardeşim
:oke:
 

empty001

Üye
p1i de çalışmıyor p1 için olan var mı?
 

burcey

Üye
p990i de çalışmıyır
 

finalbase

Üye
P990i de çalıştıran bi arkadaş var mı bunu??
YArdımcı olabilirmisiniz arkadaşlar?
Tşk.
 

Rastlantı

Üye
süpersin eline sğlık
 

KURTBOZ

Üye
Telefon artık
desteklemiyor
 

ossima

Üye
tesekkurler
 
xturkuazx

xturkuazx

Üye
Arkadaşlar P990i için 05-08-2008 tarihine kadar üretilmiş herhangi bir Flash Player Programı mevcut değildir ( Flash Lite )
Adobe firması Sony Ericssonla UIQ3 platformunda anlaşamadığından israrla piyasaya sürmemektedir.
Yapılan açıklamada bundan sonra böyle bir programın piyasaya sürülmeyeceği yönündedir.

Youtube videolarını p990i ve p1 den Myyoutubeplayer adlı programı edinerek izleyebilirsiniz.İnternette pek çok sitede mevcut.
 

style_boy

Üye
arkadaşım internette böle bişi yok
 

esrh

Üye
ne işe yarıo yani flshla telfonda neler yapabılrıss
 
Netsky™

Netsky™

Üye
saol
 

bilal321

Üye
ya benim cihaza bu program çalışmıyor
 

fuat85

Üye
eyvallah kardeşim
 
ttgg

ttgg

Üye
eyv kardeş
 

catafali

Üye
ben tel son erıcson p990 i bu programı nasıl calıştırcz
 

fesane

Üye
sagollll
 

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
294
DarkredBlue61
Silinen Üye 2656843
Cevap
3
Görüntüleme
337
MAERKEK
Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
468
Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978
Cevap
13
Görüntüleme
1K
Silinen Üye 2625978
ANIL
Cevap
2
Görüntüleme
820
ANIL


Üst Alt