Ya arkadaşlar beş sayfada kimi se p990i kullanıcısı teşekkür etmiş , kimi de bana olduğu ''gibi bu sürümü desteklemiyor'' mesajıyla flört etmiş.
Yok mu bu işi bilen bir yaw ? Kuramadık işte arkadaş, teşekkür edenler hikayeden yeremi ediyor, yoksa bizmi teknoloji salağı beceriksizleriz.
İmdat ya.
Tarif etsin bi müslüman nasıl kurulduğunu.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız