FirstPioneer 'i nasıl bilirsiniz ??

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
FirstPioneer 'i nasıl bilirsiniz ??
2 ay foruma girmedikten sonra iyi oldu bu . yorumları alak :D
 


otostopçu

otostopçu

Üye
kendi ile çelişen bi arkadaşımızsın :D birinciöncü :hmmm öncü zaten en önde olduğuna göre birincidir birinci olmazsa öncü olmaz öncüyse zaten birinci demeye gerek yok

404 error !!!

explorer.exe not run :zong:
 
  • Beğen
Tepkiler: FirstPioneer
doctorrr

doctorrr

Üye
benimle halaya giren nadir arkadaşlardan biri :D
 
  • Beğen
Tepkiler: FirstPioneer
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Bir türlü sohbet etmek kısmet olmadı onunla ama forumda gördüğüm bildiğim sevdiğim biri :)
 
  • Beğen
Tepkiler: FirstPioneer
FirstPioneer

FirstPioneer

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: otostopçu
otostopçu

otostopçu

Üye
o işin şakasıydı iyi birisin gececilerde tanışmıştık senle :hmmm
 
DreaMagiC

DreaMagiC

Üye
Neden cevap vermedin benim yazdığıma :zzz:
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Vay be kardeşimsin benim Pioneer :op: Sitedeki düzgün adamlardansın sanırım sevgimi de belli ediyorum hissetmen lazım çünkü seviyorum seni Salih :op: Kardeşimle adaşsın bunu da belirteyim :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt