ஐ๑göкнαη๑ஐ
Üye
Ufak bir Code sorunu yüzünden ilk mesajdaki CFW'ye ait link kaldırılmıştır.Link Yenilenecektir.Bahsi gecen code sorunu widgetizer.sis dosyasının hafıza kartına kopyalanması ile ilgilidir.Telin çalışmasına hiçbir şekilde etkisi yoktur.Sadece hafıza kartındaki e:\thinkchange\c klasörü içindeki widgetizer.sis dosyasını kullanmamanız gerekmektedir.başka bir widgetizer.sis dosyası ile değiştirilmesi gerekli.
Yorumlara ve sorunlara daha sonra cevap vereceğim.
kardeş bu yeni sürümde şarj çok gidiyo mu cpu modfix olduğu için cevap verirseniz sevinirim
Orijinalden alıntı: f@tih
"CP z:\\data\\c2zmaker.sisx e:\\thinkchance\\widgetizer.sis" kodundaki yazım hatası son düzenlemeleri yaparken aceleden kaynaklandı.uyarı için teşekkürler.Gerçi bu kod hatasının CFW nin işleyişine bir tesiri yoktu.Sadece AutoInstaller ile Widgetizerin kurulmamasına sebep oluyordu.Söz konusu kodu düzelttim.Fresh temanın update çıkmış onu ekleyip ve cfw linkini yenileyeceğim.
fatih herşey için teşekkürler....inşallah kararından dönersin ve bizleri yeni cfw siz bırakmazsın.. Sana özel yaşamında basarılar hocamPROPER [ NORMAL MOD ] v4.0 Linki ilk sayfa ikinci mesaja yüklendi.
PROViSUAL sürümden FARKLARI :
1 - ORjiNAL FONT EKLENDi
2 - FRESH^3 1.1_IND190 DEFAULT TEMA
3 - CPU MODFİX YOK.
- Diğer tüm özellikler aynıdır.
- v4.0 için başka mod çıkarmayacağım.Sadece bu iki mod olacak.Modlar yayınlandığı şekilde.Modlarda Başkaca düzeltme yapmayacağım.
(Sadece PROViSUAL için FRESH^3 1.1_IND190 DEFAULT TEMA ekleyip linki değiştireceğim)
- Modlarda isteyen istediği düzeltmeyi yapabilir,yayınlayabilir.Tek isteğim düzenlenip yayınlanacak modlarda adımın kullanılmaması.
- 5800 v51-v4.0 ile tüm mod çalışmalarımı sona erdirdim.Bundan sonra çıkabilecek firmware güncellemeleri için mod - hack çıkarmayacağım.
- v4.0 'ın hazırlanmasında bana yardımlarını esirgemeyen ; emperor1907 - Aang67 - NomadCRY - TheWorldLord arkadaşlarıma kucak dolusu teşekkürler.
- Forumdan ayrılmıyorum,sorulara sorunlara cevap vereceğim.
- Yukarıda da yazdığım gibi;modlarda şu da olsaydı ,şu da çıkarılsaydı, açılış ekranı niye böyle veya j harfi kalın ş harfi ince gibi sorulara da yanıt vermeyeceğim.
- Modlar bu şekilde arkadaşlar.modları kurarak yüklendiğinde gelen özellikleri kabul etmiş oluyorsunuz.
- Modlara +/- özellik katmayacağım.isteyenler kendileri yapabilir.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?