f@tih.
Üye
-
Konu Sahibi
-
Ben teşekkür ederim kardeşimfazla söze gerek yok emeğini bizimle paylaştığın için tşk ederim harika bir yazılım olmuş ellerine sağlık şimdi kurdum kullanıyorum
kurdum arkadaşım teşekkürederim bi sorum olacak " ı " harfleri biraz farklı çıkıyor normal mi ben yüklerken hata yapmış olabilirmiyim
fatih yine e de music diye bir klasör mü açacam müzik çaların direk görmesi için ? müzikleri
baktım arkadaşım ama malesef bulamadım bu konuda yardımcı olabilirsen sevinirim olmazsa bu fontla devam ederim artık
Ememğine sağlık usta gerçekten çok güzel olmuş diğer modifiye versiyonunu bekliyorum onu da deneyeceğim.Takibindeyim
kişisel ayarlardaki widget ler nereye ekleniyor ?=
hocam tema için nahid ve ind190 isimli arkadaşın temalarına bakabilirsin. kral tema yapıyor adamlar
Buyur kardeşim.Sadece 10 indirme için link.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
indirdim kardeşim dediğin konuma yani e:\resource\fonts baktım e'de resource var ama içinde fonts dosyası yok neden olabilir benmi oluştursam
flaşı hangi programla atıyosunlütfen yardıımmmmmmmmmmmmmmmmm
ya kardeş ben navifirm den ınd orj dosyalarla senın verdiğin cflerıi üzerine yazdım ve flaşı attım ama tel haclı olmadı ve orj kaldı ev ekranı adece samsung witget geldi temalar ve uygulamamalr gelmedı rompavher gibi lütfen acil yardım senın verdiğin dosyalarda hack dosyası yokmu onu başak biryerdenmi indireem
jafla
jafla kardeşflaşı hangi programla atıyosun
Buyur kardeşim.Sadece 10 indirme için link.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
indirdim kardeşim dediğin konuma yani e:\resource\fonts baktım e'de resource var ama içinde fonts dosyası yok neden olabilir benmi oluştursam
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?