Haber Finansbank Cep Şubesi sonunda mağazada!

Sponsorlu Bağlantılar

atakanakata

atakanakata

Üye
    Konu Sahibi
Finansbank Cep Şubesi sonunda mağazada!


Bir Finansbank çalışanı olarak yoğun mail trafiğimden sonra sonunda uygulama mağazaya geldi :)
Bir eksiğimiz daha kapanmış oldu.
Uygulamanın ios ve android sürümlerinden hiç bir farkı yok. İnternet şubesinin sağladığı bütün kolaylıkları rahatça gerçekleştirebiliyoruz.

 
Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: Sensation, beats, Heimdalll ve 1 kişi daha


Emre

Üye
İnşallah daha'da büyür mağaza :tşk:
 
PureFood

PureFood

Üye
Güzel... Banka uygulamaları baya ilerleme gösterdi gibi.

MaxiCep WP uygulaması ile gonderilmiştir.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Haber için teşekkürler.
Finansbank kullananlara hayırlı olsun.
 
HeroMR

HeroMR

Üye
Enpara uygulaması da gelse :agla2:

Neyse bu çıktığına göre yakında finanbank enpara uygulamasını da çıkarır :biggrin:
 
byibo

byibo

Üye
teşekkürler bilgi için...
 
saynesim

saynesim

Üye
teşekkürler harika haber olmuş
 
teAtalay

teAtalay

Üye
Webbrowser'dan oluşan bir uygulama. Native değil, bırakın banka olarak çıkarmayı Firsttie olarak böyle bir uygulama çıkarsak utanırız.
 
  • Beğen
Tepkiler: narnia16, beats ve papakudioflu
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Webbrowser'dan oluşan bir uygulama. Native değil, bırakın banka olarak çıkarmayı Firsttie olarak böyle bir uygulama çıkarsak utanırız.
Benim asıl zoruma giden, Türkiye mağazasında Türkçe bir uygulamanın mağaza açıklamalarının ingilizce olması:ah
 
  • Beğen
Tepkiler: Akhtoher
teAtalay

teAtalay

Üye
Benim asıl zoruma giden, Türkiye mağazasında Türkçe bir uygulamanın mağaza açıklamalarının ingilizce olması:ah
Yeni gördüm ve aklıma bir senaryo geldi, umarım bu şekilde değildir.

Uygulama içinde default dil İngilizce gelir ve yazılımcı bunu değiştirir ya da yenilerini ekler. Store'a uygulamayı yüklerken store xap'den dil seçeneğini alır ve ona göre dil menüsü açıp uygun dilde store metni ister. Acaba dili değiştirmediler ve karşılarında İngilizce metin girilmesi gerektiğini görüp mü İngilizce metin girdiler? Çok kötü...

Ayrıca burada Microsoft'un da bu şekilde davranması saçma. Desteklenen tek bir dil var o da İngilizce ancak uygulama Türkçe.
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Yeni gördüm ve aklıma bir senaryo geldi, umarım bu şekilde değildir.

Uygulama içinde default dil İngilizce gelir ve yazılımcı bunu değiştirir ya da yenilerini ekler. Store'a uygulamayı yüklerken store xap'den dil seçeneğini alır ve ona göre dil menüsü açıp uygun dilde store metni ister. Acaba dili değiştirmediler ve karşılarında İngilizce metin girilmesi gerektiğini görüp mü İngilizce metin girdiler? Çok kötü...

Ayrıca burada Microsoft'un da bu şekilde davranması saçma. Desteklenen tek bir dil var o da İngilizce ancak uygulama Türkçe.
Her halükarda ciddi derecede hatalı bir uygulama. Koskoca banka bunu kendi operasyonuna yaptırdıktan daha da saçma. Aklıma acaba profesyonel destek almadılar mı sorusu geliyor.
 
teAtalay

teAtalay

Üye
Her halükarda ciddi derecede hatalı bir uygulama. Koskoca banka bunu kendi operasyonuna yaptırdıktan daha da saçma. Aklıma acaba profesyonel destek almadılar mı sorusu geliyor.

Bankalar mobil platformlar yazılım geliştirme gruplarını daha yeni yeni kuruyor. Finansbank'ın var diye biliyordum. Belki WP'ye özel bir özensizliktir.
 


Üst Alt