Arkadaşlar konu kilitlemek ezelden beri benim hiç hoşlanmadığım bir müdahale.
Sanki ağzımıza bant yapıştırılıp sus der gibi.. Ben hala tartışma denilen kavramın bir kavga olmadığını savunuyorum. gerçekten inanıyorum ki bir gün tartışmayı öğreneceğiz..
Herkes konuşmakta serbesttir.. bir şartla; ister Maxicep forumunda ister gerçek hayatımızda, kimsenin hak ve özgürlüğünü çiğnemeden. kimseyi aşağılamadan, kimseye küfür etmeden, konulmuş kuralları çiğnemeden.
Kurallar tabiiki cezai işlemlerle hatırlatılır, unutanlara..